En dejlig Handymand.

Der har været så meget snak om powerkvinder, supermom, submissive og slavinder. Men hvor hører sådanne dagligdags ting henne, at sørge for at radiatorene virker. Så der ikke kommer ekstra varmeregninger hvert år, fordi vvs-manden er ikke blevet tilkaldt, eller at fjernsynet har været uklart fordi der har været kortslutning nede i fjernsynskassen i flere år. Eller alle de ting der har været itu i mange år. Er hun så ikke nødt til at være powerkvinde? Som hun ikke er. Tvunget. For hun kan ikke andet.

Manden kan godt undgå at få sine skjorter strøget. Betale for det. Eller gør det selv. Men kvinden er nødt til at bliver power-lady, hvis hun ikke har en mand i huset til at ordne alle de der kedelige og frygtelige ting.

Så Handymanden har været her, og Han vil komme mere fremover Jippie…og ordne alt det som en ydmyg slavinde ikke kan finde ud af. Så skal hun nok ordne for Ham alt det hun kan finde ud af hmm…-:-Q…så nu afsted til Residenzen🙂.

2 kommentarer

Filed under lykke, slavinde-tanker

2 responses to “En dejlig Handymand.

  1. Hold da op hvor er du dygtig til at sætte i bås:)

    Der er helt sikkert kvinder både skifter dæk, ordner radiator, plæneklipper og TV – ikke fordi de er tvunget, men fordi de kan det og sgu ikke bliver mindre kvinder for det. Der er også mænd der sagtens kan stryge skjorter, lave mad og passe børn, uden at der går skår af mandigheden der.

    Det handler ikke om kasser men om individer og det burde SM folket da om nogen have fattet??!!

    Ja, jeg bliver vred når jeg læser denne slags intetsigende indlæg og undrer på om du selv ville synes det var sjovt at ligge i kassen der hedder” jeg er slavinde og kan ikke tænke selv, for det har jeg en anden til”?

    • Hej Jette
      Tak for din kommentar. Det var dejligt at få en reaktion.

      Men du har åbenbart ikke læst hele min blogside. Jeg er nemlig ekspert i mange år at gøre disse ting som jeg altid syntes var så frygtelige kedelige. De ødelagde mine hænder og negle, og hver gang jeg skulle sætte et kæmpeskab og hylder “and you name it” sammen, så blev det gjordt så dårligt, fordi skruetrækkeren var simpelthen ikke skabt for mine hænder. Og her for nyligt flyttede jeg selv syv store over 2 meter høje Ikea skabe fra et rum til et andet, for at skabe min egen “walk in closet”. Så meget kan jeg, men det går udover min lille krop, selvom den er veltrænet efter fitnesscenteret.

      At skifte dæk, nej tak, hellere Falck abonnement. Som jeg har benyttet mig tit af, og haft søde mænd til at hjælpe mig med alt det beskidte bil-ting.🙂
      Men jeg kan tænke, og har en uddannelse som næsten er den højeste på EU skala, men jeg hader sådanne “mandeting” og elsker at strikke og sy og lave mad. Og være kvinde for min mand.🙂

      Efter at have været enlig mor uden en mand eller forældre blev jeg temmelig hærdet, og er derfor så glad for min dejlige Herre, som også er min handymand, min rådgiver, min soulmate og min alt og alt. For første gang i mit liv vil jeg forsøge at slappe af og være det jeg føler mig skabt til. Og lade Ham om alt det frygtelige og kedelige, med humør og leg. For livet er ikke andet end leg. Eller hva? Og lidt opgaver.

      Et andet sted og på et andet tidspunkt har jeg skrevet at jeg godt kunne tænke mig at ligge i en kasse. Og så meget andet, hvis min Herre ønskede det. For jeg er for at behage Ham og øge Hans velvære. Det er et valg i mit liv. Som ikke er til diskusssion.

      Kærligst fra Hara, en ejet slavinde🙂.

Skriv et svar

