Et nyt forsøg.

Hara er blevet virkelig træt af sin blogside. Ikke bare udseendet, men det hun skriver om. Når hun er begyndt at gentage sig i lange baner, og publisere historier som hun har lavet i et snuptag som ordre fra sin Herre, så er der noget galt.

Nok må hun indrømme at hun har brugt den mest til at dække sit behov for at snakke. Altså snakke om ting som man ikke snakker med folk om. Men den selv-profilering der kommer er virkelig irriterende. Så blogsiden har mistet sin oprindelige hensigt og værdi. Oprindeligt havde hun nemlig tænkt at befri sin Herre, for alle sine overvejelser omkring dengang slavetøs-livet, men på den anden side, så læser Han også det her, så det bliver bare dobbelt.

Så nu vil hun sætte hovedet i blød og se hvad hun kan gøre. Om hun fjerner alle de gamle indlæg for at starte på nyt, er måske en ide. For så kan hun roligt gentage sig hi hi for nye læsere. ha ha

For nogle gange synes hun det er virkelig pinligt når hun læser de gamle indlæg, men nogle gange synes hun det er interessant. Så måske lader hun bare det hele stå, men overvejer hvordan hun kan forbedre sig. Måske skal hun også analysere igen hensigten og målet med den.

For på en måde, synes hun at når hun er blevet en slavinde, så følger der et nyt ansvar med. Og så synes hun i gang i mellem at tiltale sig selv i tredje person være barnligt, men på den anden side er hun blevet så vant til det. hun frygter altid vanilje-pytten.

Men Hara skal være sammen med sin Herre i weekende, først her i slavindehulen og så i Residenzen. Og det er så lang tid siden at de har kunnet snakke sådan rigtigt. hun glemmer altid det hun ville sige, når hun er sammen med Ham. For hun er så optaget at være lydig og perfekt til at servicere Ham. Og så vil hun ikke forstyrre Ham med sin snak og selv-optagethed.

Før i tiden skulle hun lave en liste over de ting hun ville snakke om. Så startede de med at snakke om det. Og så var det bare overstået. Måske skulle hun bare gøre det. Eller i hvertfald spørge Ham om hun skal gøre det. Oftest bliver det hun vil sige så ubetydeligt når hun tager hul på det. For så har det ligesom løst sig. Det skyldes bare hendes eget fokussvigt. Ensomhed eller bare vaniljetanker.

Og det er ikke noget ved det længere, hvis der ikke er ærlighed og åbenhed. Men nu vil hun virkelig tænke over hvad hun vil bruge bloggen til, og hvilke dele af hendes liv den skal dække og tilfredsstille. For det er næppe en underholdning for andre hun søger efter. For så må hun også forsøge sig med noget andet. Men i alt fald så vil hun have en tænkepause, og måske lave et nyt forsøg.

4 kommentarer

Filed under overvejelser

4 responses to “Et nyt forsøg.

  1. Kære smukke hara

    Jeg kender godt det, du skriver om. Jeg har også flere gange fjernet alt fra min blog, fordi jeg syntes, at det var pinligt eller fordi jeg gentog mig selv for meget.
    Under alle omstændigheder synes jeg, at alt det, du skriver, er interessant, og ligegyldigt, hvad du vælger at gøre med bloggen, vil den stadig være interessant at følge🙂

    Kærligst Freja

  2. Mange tak søde Freja.

    Hara indrømmer at det er blevet en helt bestemt virtuel verden, denne erotiske blogverden. Hvor skønne mennesker skriver om deres liv og tanker. Og hun er blevet afhængig af at læse siderne og følge med. Men hun indrømmer at hun gider ikke at konkurrere i en diskurs verden, med debatter og fornuft. Det hører til et andet sted. Det ville hun gøre under fulde navn.

    Så impulsiv som Hara er, så tager tænkepausen nok ikke så lang tid. Da hun futtede rundt i byen for at udføre ærinder tænkte hun allerede på nogle vigtige ting.

    At indslagene skal være korte, fokuserede, ærlige, og helst saglige dvs handle om kun en eller højst to ting. Samtidig med at undgå at udstille Herren og vente med udgivelse indtil hun har læst over for at undgå pinlige sproglige fejl. hi hi Men hun skal vende det med sin Herre først.

    Det er så rammen, hun mangler at tænke hvad hun kan bruge bloggen til for sig selv. Tl at udvikle sig som submissive slavinde. Ærligt. Andet end at profilere sig.

    Hilsen fra Hara.🙂

  3. Kære Hara, Jeg tilslutter mig Frejas kommentar. Jeg har altid hadet gamle dagbøger og smidt dem ud efter tur. Men jeg har altid haft behovet for at skrive, for at finde ud af hvad jeg synes, mener og tænker om det der sker i mit liv. At skrive på en blog er for mig ønsket om at røre andre mennesker, fordi vi i hverdagens gøremål og snakke sjældent rører hinanden. Og fordi vi sjældent taler åbent om det vi gerne vil og oplever som det virkeligt vigtige.

    Kh. Irene

  4. Kære Irene,

    du har fuldstændig ret mht at skrive på bloggen som i en dagbog og ønsket om at røre andre og reflektere over sit eget liv.

    Og denne virtuelle verden er faktistk suveræn, og så længe den er givende så er den dejlig. At vi er nogle mennesker som kan dele oplevelser, følelser og tanker er meget specielt og dejligt. Og at man kan lære, udvikle sig og evt give noget til andre er dejligt.

    Jeg ville ikke undvære din blog eller mange af de andres. Så jeg vil ikke holde op. Men jeg vil tænke mig lidt om, og ændre lidt. Vise min styrke, og dreje fokuessen lidt ind på noget postitivt. Noget jeg kan være stolt af at vise.

    Der er rigtige mange blogsider, bl.a. din, som kan være mit forbillede.🙂

    Tak for din kommentar🙂

Skriv et svar

