julehilsen

En lille hilsen til alle, fra en tilfreds og glad slavinde, som er i udlandet.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “julehilsen

  1. Skønt med sådan en lille opdatering fra dig, søde hara🙂

    Kram Freja

  2. Glædelig bagjul til dig.

    BM

  3. Kære Hara.
    glædelig bagjul til dig, må du komme godt ind i det nye år.

    kærligst
    lilleQ

  4. Kære Hara,
    Godt nytår

    Kh. Irene

  5. Hans Kvinde

    Og godt nytår til dig, kære hara.
    Jeg følger din blog via mail-opdatering og derfor er det sjældent, jeg kommer herind – men sikke fine, nye klæder du har her🙂

    Tak, fordi du deler. Jeg glæder mig over at følge din rejse, dine overvejelser og tanker, som ind i mellem ligner mine ganske meget.

    Kh
    hanne

  6. Tak Freja, BM, lilleQ, Irene og Hanne.

    I er mine trofaste læsere. Det glæder mig meget🙂.

    I gør forskel. Det skal I vide.

    Det er dejligt at kunne skrive trygt og læse trygt. Og I er allesammen noget specielt for mig. For jeg har lært af Jer alle, og respekterer jer meget.

    Kærlig hilsen fra Hara.

Skriv et svar

