Jeg er lykkelig.

Jeg fik mancetterne på og blev bundet i Hans seng. Med spredte ben og hænderne over hovedet. Kun iført et par Ouvert. Han satte klemmer på mine bryster og nød at gøre det Han ville med mig. Og jeg kom nærmest i en flydende trance lige med det samme.

Herren har bekendt at jeg er kvinden i Hans liv og Han vil have mig som sin slavinde resten af livet.

Jeg behøver derfor ikke tiltale mig selv i tredje person nu. For jeg er ikke den anden længere. Jeg er mig selv. Jeg er Herrens slavinde. En lykkelig slavinde.

Ordene snubler, men alt finder sin plads. Som at finde hjem. Finde den mistede halvdel af sig selv.

Jeg elsker dig min Herre og er dig så taknemmelig. Jeg vil altid stræbe efter at blive bedre for dig så du kan blive stolt af mig. Og du ved godt, at jeg holder ord.

 

2 kommentarer

Filed under kærlighed, lykke

2 responses to “Jeg er lykkelig.

  1. Jeg kan ikke helt finde de rette ord, men jeg bliver glad og rørt over at læse om din lykke.
    /kh

  2. Mange tak kære kunforHam

    Herren og jeg er meget lykkelige for vores nye erkendelse om, at ville være sammen altid. Det ændrer fuldstændig min underkastelse, og mit liv. Det er meget dejligt.

    Jeg har skrevet før, at jeg har ventet på Ham alt mit liv. Han var i mine ungdomsfantasier og drømme, som jeg har fundet her i en sen alder.

    Begge dele af Ham. Den blide og den hårde. Jeg skriver nok et indlæg en dag om det.

    Vores rejse er først rigtig begyndt nu.

    Kærligst Hara

Skriv et svar

