Mødommen tages.

Herren forsøgte at trænge ind i mit numsehul, med smerte og umulig stramning fra min side. Han brugte en lille dildo til at gøre det nemmere, men det lille slavinde-numsehul var fuldstændig lukket til.

Så pludselig slappedes alt af, og den gled nemt ind i det mørke aflukke og havnede helt i bund. Herren kneppede sin slavinde i numsen og det var en dejlig fræk oplevelse.

Den overgivelse var meget speciel. Han tømte sig inde i mig og jeg kunne mærke Hans sæd længe efter. Jeg var slet ikke øm, men følte det som en naturlig ting. At Han også havde fri adgang til det hul på min krop. En usædvanlig fræk og dejlig fornemmelse at være brugt til Hans behag.

Lade Ham binde mig og gøre hvad Han har lyst. Da masken blev taget af, kunne jeg ikke andet end grine lidt. Han havde bundet Wanden til sådan et photoudstyrs-stativ, så Han havde sine hænder frie.

Dejlige frække Herre, der kan blive ved med at rykke mine grænser og gøre frække ting som jeg elsker. Jeg har aldrig brugt vores stopord.

4 kommentarer

Filed under det mørke univers, tillid

4 responses to “Mødommen tages.

  1. Kære Hara!
    Det er en fin fortælling, du har skrevet om at blive taget for første gang, dér bagfra. Ligeså frækt og følsomt er det at blive taget som mand, bagfra, først gang…….Det føles naturligt og selvfølgeligt….Sæden kan mærkes længe efter…
    Jeg har selv forsøgt at finde ord til at blive taget af en mand….. Læs evt. min ”Live Show” (gå lidt tilbage i mine fortællinger)….…. Kærligst

  2. Tak kære Blåhorisonterogkys !

    Jeg vil med glæde finde din læsning og læse.

    Det var en fantastisk oplevelse når mit indre slappede helt af og bød Herrens stive lem velkommen ind i det varme, modtagelige. Helt i bund.
    En oplevelse som min Herre sikkert vil have igen, og ønsker at jeg skal have. Det håber jeg, i hvert fald.
    Min elskede perfekte Herre er så forsigtig, kærlig og ambitiøs, at jeg er næsten sikker på at målet bliver en analorgasme for mig🙂.

    Kærligst fra Hara

  3. zoe

    Kære Hara,
    Tak, for dejlig læsning – og hvor var det flot du kunne overvinde dig selv og slappe af, så det blev til en dejlig oplevelse – Er sikker på, at Herren din var meget stolt og tilfreds med din overgivelse🙂
    Kærligst
    zoe

  4. Tak for din kommentar, søde Zoe !

    Der er også et frækt inspirerende analbillede på din blog, som jeg har kigget på flere gange🙂.

    Ja, min Herre er stolt af mig. Men Han kan selv tage hele æren, fordi Han har trænet mig. Fra at være en lidt blufærdig, uerfaren kvinde til at være en rigtig liderlig slavinde. hi hi

    Min overgivelse er så befriende, jeg mister ikke fokus længere og er meget mere tålmodig. Jeg behøver heller ikke at bekymre mig mere. Bare lade Ham vide hvad jeg tænker, så ser Han på det. Jeg viste Ham dit frække billede.🙂.

    Kærligst fra Hara.

Skriv et svar

