At servicere Herren.

Jeg elsker at servicere min Herre. Altid bliver jeg glad helt ind i sjælen når Herren takker mig og smiler, og rører mig let på armen når jeg har gjort det godt. Når vi spiser, serverer jeg altid for Ham først. Giver Ham de bedste stykker, hælder op i Hans glas og venter indtil Han giver mig besked på at jeg må tage mad og spise.

Så sørger jeg for at holde øje med at Hans tallerken eller glas bliver tømt. Ifølge protokollen skal jeg servere kaffe for Ham hver morgen, lige inden Han vågner eller står op. Men nogle gange er Han så stået op før sin trætte slavinde, og serverer kaffe for hende. Det glæder mig, men kan godt være lidt pinligt. Men Herren gør det på den måde, at jeg føler mig som en lille prinsesse.

Selvfølgelig laver jeg maden, tager ud fra bordet og sørger for opvask og alt i køkkenet. Når jeg vel at mærke er i Residenzen.

Jeg købte engang et lille klapbord til at have ved Han seng, som bliver klappet ud til kaffen. Så giver jeg Ham også morgenmad. Og sætter mig gerne på en pude ved Hans seng og småhygger og pludrer med Ham imens Han spiser og drikker sin kaffe.

Diskret gør jeg disse ting, selv om andre er tilstede. De er bare blevet så vant til det. Herren elsker det, når jeg tager mig af Ham, viser Ham al min opmærksomhed og omsorg. Jeg elsker det ligeledes.

Herren har rost mig for denne gang i Residenzen, og sagt at jeg har været dygtig. Min overgivelse har medført at tingene kommer bare spontant og naturligt. Især når jeg knæler ude i entreen når Han ankommer. Der er meget der skal huskes på, for at forbedres, som slavinde. For at blive den rigtige slavinde. Og sidste gang fik jeg lov til at sove hos Herren i Hans seng, i stedet for på mine hynder på gulvet. Og dette selv om sengen er lidt lille for os begge.

Og nu for at formindste min ofte tristhed og venten, har Herren givet mig lov til at komme til Ham på fredag formiddag. Jeg skal udføre nogle protokolpligter, men vil ikke overnatte. Men hvis jeg er heldig, får jeg mulighed at tage mig af min Herre, så Han ikke selv skal gøre det hi hi…jeg synes det er dejligt at jeg kan tage mig af Hans behov. Og jeg glæder mig allerede at tage Ham under kærlig behandling med mine hænder, mund og kusse.

Men indtil da, skal det nye eksemplar af udprintet protokol studeres, og noget skal læres udenad. Så det kan remses. Det vil jeg.

Skriv en kommentar

Filed under frihed, kærlighed, lydighed, lykke, tilfredshed

Skriv et svar

