Næste gang.

Næste gang, min Herre, vil jeg forberedes til at undvære dig. Så jeg kan blive dygtig, og klare det. Jeg vil ikke tage dig ud af mine tanker, men kun være der for dig. Knæle for dig og tjene dig. Ikke andet.

Derfor næste gang, vil jeg bede dig om at forberede mig. Lige som sætte mig ned i en kasse, lukke låget til. Så jeg kan ånde, men hvile i kassen. Hvile i mig selv. I min slavindetilværelse.

Ellers må jeg bede om at du er i nærheden af mig, når jeg laver nogle opgaver der tager hårdt på mig. Fremtidsopgaver. Jeg kan ikke gøre dem alene. Jeg kan ikke stå alene. Eller gå alene. Jeg er dybt afhængig af dig. Dit blik, din tilstedeværelse. Din skikkelse, dit nærvær. Dig.

Jeg tæller ned. 35,0…34,5…og så pludselig. Nu vil jeg fordybe mig i læsning, så du ryger ned i baghovedet.🙂

Skriv en kommentar

Filed under afhængighed, længsel

Skriv et svar

