Skedekugle og analplug.

På den første rejse med min Herre, til vores yndlings drømmeby,  fik jeg overrakt en lille stofpose af Ham inden rejsen. Han sagde jeg skulle have den i min taske gennem tolden.I posen var den lille analplug (heldigvis ikke den store) og skedekuglen.

Jeg tænkte slet ikke over det, men syntes bare det var frækt, at jeg skulle have det med i tasken. Hvad nu hvis jeg blev snuppet i tolden med det. Og skulle åbne posen for toldmændene. Men det skulle jeg ikke dengang. Men lige siden, har jeg altid været visiteret når jeg går igennem. Altid.

Så skal jeg stå på den der ophøjning og være gramset af, som regel, en ung toldbetjent som griner forfjamsket, imens Herren ser på. Jeg plejer jo bare at grine, og drille dem. Det kan de lide. Og de gramser på mine lår. Og lige før at de rager under nederdelen. For uniformen er mørk nederdel med hvid skjorte når jeg servicerer min Herre på vores rejser som ledsagerske. Og høje hæle. Så det er nok de høje hæle der piber.

Og engang da jeg vendte mig for at den unge mand kunne røre bagpå min ryg, så mødte jeg blikket hos en anden ung toldmand, som kiggede på og grinede. Helt ærligt, jeg er ikke en fortryllende ung smuk dame. Og tøjet sidder temmelig stramt, så der kan ses hvis der var en bombe eller noget. Men der er nok noget ved det secretary look, som Herren elsker🙂.

Men snak snak til side. På denne første rejse, så siger Herren til mig når vi er ved at gå til “gaten” at jeg skulle sætte både analpluggen og skedekuglen op.

Jeg stirrede på Ham. Men…men…blikket viste “ingen pardon” og jeg måtte liste mig ind på en af toiletterne på gangen, for at sætte tingesterne op. Men jeg havde svært ved at få analpluggen ind i det tørre stramme numsehul, så jeg lod kuglen let glide op i den varme våde fisse. For småliderlig var jeg jo blevet ved tanken.

Herren smilede og kyssede mig på panden, da jeg kom ud og fortale Ham at jeg ikke kunne få pluggen ind, for jeg havde ikke noget glidecreme. Så det var ok. Men kuglen havde jeg inde i min varme lukkede fisse i flyet, og jeg klemte godt til så den ikke faldt ud.

Jeg havde bare ben, for det var sommer. Og var derfor bange for at kuglen skulle smmuuuuutttte ud og falde på gulvet hvor som helst i offentligheden. Jeg fik lov til at have den i min sammenklemte fisse, indtil vi kom på hotellet i udlandet. Og jeg måtte flere gange liste mig ind i en port for at skubbe den ind, for den var hele tiden ved at falde ud, for jeg var godt pløret og kussemusklerne blevet trætte. For vi gik med kufferterne fra en togstation til vores hotel.

Men det faldt mig ikke ind at bede om at få lov til at få den ud, for jeg var en lydig slavetøs. Herren kaldte det træning. hi hi.

Hmm…Jeg tæller stadigvæk ned 24.0…23,5…og glæder mig igen…

Skriv en kommentar

Filed under det mørke univers, lydighed, lyst, slavetøsverden, træning

Skriv et svar

