Tårer.

Næsen svier, tårene trænger sig på. Og trangen til at forstå er der ikke, bare tårene. Som triller, kan ikke holdes tilbage.

“Jeg vil ikke længere tænke på mig selv, men udelukkende tænke på hvordan jeg skal leve og agere for at gøre Herren stolt af mig”.

Det er en slavindebekendelse. Men hvad gør Ham stolt?

Bliver Han stolt hvis jeg holder tårene tilbage? Eller bliver Han stolt hvis jeg lader dem komme? Bliver Han stolt af tavsheden? Hvordan kan jeg gøre Ham stolt? Hvordan kan jeg vide når Han er stolt?

Det er bare bedst at holde dem tilbage. Det kender jeg.


Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, kontrol

Skriv et svar

