Resten kommer senere…

Jeg må lære at bide smerten i mig, i stilhed. Jeg må lære at skelne, mellem mine behov og min Herres behov.

Min Herre har ikke behov for at have mig hos sig hver dag, lige nu. Jeg har behov for at have Ham hos mig hver dag, lige nu.

Så jeg må vende det og sige, at jeg har behov for at opfylde min Herres behov. Og lade mine behov ligge, sætte dem til side. Men vil jeg så tænke inderst inde, at Han vil sørge for mine behov? Eller vil jeg sige, at jeg har ingen behov? At jeg bare ikke har nogen behov.

Eller måske at mine behov er at tilfredsstille Hans behov.

Hans behov kender jeg. Det gør min kærlighed dybere og stærkere. For jeg elsker Ham mere. For jeg ved, hvad Han har brug for. En dag vil jeg kunne se hvad Han har brug for inden Han selv gør det. Men mine hænder er lænket, fast. Jeg kan ikke gøre noget på afstand. Jeg skal være der for at vise Ham at jeg kan opfylde Hans behov og gøre Ham stolt af mig.

Der er kun lydigheden og stilheden der kan gøre Ham stolt af mig på afstand.

Jeg er blevet indkaldt til Residenzen på onsdag. Skal hente Ham præcist kl. 15.05, et bestemt sted.

Resten kommer senere…

Skriv en kommentar

Filed under længsel, lydighed

Skriv et svar

