Slavinde-håndteringer.

Hvor ofte har jeg ikke beklaget mig her på bloggen over, at jeg ikke kunne håndtere at være væk fra, eller uden min Herre, i mange dage af gangen.

Da det er min skæbne, fordi jeg ikke bor sammen med Ham, men betragter mig alligevel som 24/7 slavinde, så er det ved at præge alt for stor del af mit liv. Til tider tror jeg at det slider mig op, og kan give mig sygdomme. For det går ud over mit helbred og min søvn.

Jeg får dystre tanker og forvandles til et helt andet menneske end det jeg er og vil være, en underdanig slavinde. Jeg kan til tider blive så negativ og vred. Men heldigvis ikke mistroisk mere.

Den tanke faldt ned hos mig at den slags leveform, at ikke bo sammen, passede kun til sexslaver. Ikke til kærligheds- og husholdningsslaver, som jeg er. Se Erotic Slavehood

Hvor har jeg ikke lidt for det, mistet fokus og skrevet meget omkring det. Jeg må erkende nu, at det var motivet for at starte denne blog. Håbet om, at andre i lignende situation kunne give mig råd.

At være sexslave er nemt, så laver man bare aftale om sex, og Herren forbereder scenerne. Og sætter dagsordenen.

Men kærlighedslaven skriver hele tiden, skal bekræftes. Helst høre eller læse hver dag “min dejlige” og “min elskede”. Som så slavinden Hara gør. Hver dag af sin Herre. Men derudover skal hun høre og læse, at Han elsker hende, som hun elsker Ham.

Men jeg troede ikke, at jeg ville være en husholdningsslave. Men det er jeg. Jeg er trænet til det, opdraget af Herren. Der er en hel protokol, på mange sider om bl.a. den del af slavindelivet.

For husholdningsslaven laver ikke bare mad og gør rent for sin Herre, men ser det også som sin ambition, at være god til at servicere Ham.

Men rengøringen og ansvaret for alt det praktiske i Residenzen betyder meget for mig. Det kunne jeg mærke, da jeg ikke længere kunne tage mig af det pga tidsmangel. Hvor jeg ikke længere kunne have hovedansvar. Fordi jeg var der ikke alle stunder.

Langsomt er det gået op for mig, vigtigheden af denne rolle. Når jeg ikke havde de krydderier jeg skulle bruge, men de var i hulen. Eller de rengøringsmidler, karklude eller noget andet. Nu skulle der være styr på det, da Herren har lavet et skema for de samtlige opgaver i Residenzen, for hver måned. Så kan der krydses og dateres. Og jeg kan planlægge ud fra det. Når jeg har fået at vide hvornår Herren vil have mig der. Og hvor længe.

Men denne praktiske notering løser stadigvæk ikke min tilstand, når jeg ikke er med Herren. Der trives jeg ikke. Allerede nu, da jeg har fået at vide, at jeg skal være der fra onsdag til tirsdag i ugen efter, så begynder jeg at få en lille angstknude, at skulle væk igen. Ind i mit fængsel her.

Men sådan skal det ikke være. Det er ikke meningen. Husholdnings- og kærlighedsslaven er en vigtig bestanddel i Herrens og Hara´s forhold. Derfor kan det ikke tages væk, bare fordi vi ikke bor sammen. Derfor må vi finde en løsning. Det er et dilemma.

Jeg fik skrevet disse fandenivoldske digte meget tidligt i morges, men slettede dem, for de var så følelsesladede og jeg vil gøre min Herre stolt af mig. Ikke vække uro hos Ham, eller irrritere Ham. Dette må jeg have i tankerne altid.

Skriv en kommentar

Filed under afhængighed, kontrol, længsel, lykke, slavinde-tanker

Skriv et svar

