Forførelsen.

Beskeden lød på

20 gange a 10 sekunder

fem gange om dagen.

Hmm…knibeøvelser.

Hver dag.

Hver uge.

Hver måned.

Hele året.

…..

Jeg ville kunne

knibe safterne langsomt ud af dig,

så det flød ned langs mine ben

i tynde stråler.

Klistret og varmt.

…..

Eller klemme fast,

så du ikke kunne komme ud.

Eller værre,

sluge dig.

Haps.

…..

Lade liderligheden,

lukke om dig,

og gøre dig ør.

Forføre dig.

Så du har lyst til at blive der altid.

Inde i varmen.

Den våde grotte.

I lysthulen.

Hos mig.

Du og jeg.

1 kommentar

Filed under digte

One response to “Forførelsen.

  1. Det er forførende.. Ja, du forfører mig helt ind i din grotte……..Kærligst

Skriv et svar

