Hara håber og tror…

at du vil straffe mig for mine ulydigheder. Belønne mig for mine lydigheder. Sætte mig på plads, hvor jeg hører hjemme. Beskytte mig og trøste. Fortælle mig sandheden. Fortælle mig alt det der ikke er sagt. Som du har gemt at fortælle.

Hara håber at du vil binde mig. Bruge mig. Nyde mig. Give mig smerte og nydelse. Lade en af mine kn0pper blomstre, så der er flere at nyde og beundre. Give mig liv og ro. Hvile i din favn. Holde fast, og sætte kæden på mit halsbånd, så jeg ikke kan komme væk fra dig. Er bundet til dig i al evighed.

Hara tror hun ved nu. Det kom…fra den klare himmel…som sædvanligt…mærkeligt…løsningen… Men det forbliver min hemmelighed, selv om jeg ingen hemmeligheder har for dig.

Det skal forblive mit. Min uskyldige strategi. For at bevare. Og for at løse. For ansvaret er pludselig mit. Det er min del af pagten…men for en gang skyld…på lang sigt. Planlagt. Arbejdet for. Med omhu…

Hara tror på det…og lægger sin krop, sjæl og liv i dine hænder. Og lader dig forme hende som du er vant til. Binde hende, bruge og nyde.

4 kommentarer

Filed under længsel, lydighed, lyst, slavinde-tanker

4 responses to “Hara håber og tror…

  1. Kære Hara, fik lyst til at kigge over til dig. Hvor er det flot det du har lavet. Ikke bare det her indlæg men de sidste mange du har lavet. Du virker helt tændt, fokuseret og inspireret. Lækre billeder.
    Og du er i forvandling…….. så er det man skriver og skriver, hvis man er sådan en der skriver…. smiler.

    Kh. Irene

  2. Mange tak Irene.

    Ja mine private omstændigheder kalder nok på behovet for at skrive, men det er ok synes jeg. Det er jo en virtuel verden, som kan være ganske spændende. Og inspirerende. Og det er også meget anonymt.

    Ideerne er så mange, at jeg bare nogle gange producerer mange indlæg om dagen. Jeg er blevet helt besat af smukke billeder. Og får ideer ud fra dem. Måske vil jeg en dag skrive noget klogt, når jeg ikke skriver om mig selv og mine tanker. Jeg har trods alt en meget farverig baggrund, kulturelt, erhvervs- og uddannelsesmæssigt og ikke mindst privat, så der er nok at tage af, når lysten til at skrive dukker op. Måske åbner jeg bare den tredje blog, med noget helt andet end slavinde-tanker og erotik.

    Men mærkelig nok, så er jeg også ved at opdage så mange nye sider ved mig selv. Det er jo kun knapt to år siden jeg blev indviet i det sorte univers, og jeg har langt fra placeret mig, udover at være submissive slavinde. Og lidt af en masochist. Så det føles som at komme ud af busken, og dermed få en helt anden oplevelse og perspektiv i livet.

    For mig betyder det ikke alene at nyde, men at være i stand til at give. Se nu begynder jeg at skrive og skrive.

    Men mange tak igen, fordi du er der. Hilsen fra Hara.

  3. ..at skrive og skrive. Det er ekstatisk, ikke at kunne lade være…. Og det er ekstatisk at læse dine beskrivelser, og om dine vej ind i selvforståelse…. Du er en inspiration, tak…… Du burde indstilles til en kulturpris…. Kærlig hilsen fra Blå Horisonter og Kys.

  4. hahaaaa tak Blå Horisoner og Kys.

    Ja jeg kan skrive mig fra sans og samling…og betegnes bare som en meget snaksalig slavinde…he he…men heldigvis kan jeg også tie stille, når jeg er sammen med Herren, ellers fik jeg nok gaggen på oftere…

    Du har ret, vejen ind i selvforståelse. Ofte smertefuldt og pinligt men heldigvis oftest berigende og forhåbentligt udviklinde…

    Det er også godt jeg kan forføre lidt…:-)…Kærligst fra Hara.

Skriv et svar

