Tiden nærmer sig.

Sikken en produktiv periode.

Jeg venter klar. Nedtællingen er startet. Nu vil det være 6 nætter. Jeg vil være god. Og lydig. Og dygtig. Jeg har pakket mine ting.

The Dress Code er leveret.

Jeg vil kun have mine Ouvert, mine strømper, min strømpeholder. Mine gennemsigtige toppe. Mine hvide skjorter. Mine nederdele. Min diskrete kjole til det sociale. Og alle mine sko. De høje hæle.

Mine negle vil have den farve du tillod, foruden den røde. Mit hår vil være mørkt og glattet. Min makeup kraftig og forførende. Jeg vil dufte som du vil at jeg dufter. Og jeg vil forsøge at tage de værste børster fra den glatte, inden hun kommer i behandling hos dig, spredt og parat. Til din kærlige behandling.

Jeg vil sørge for indkøb til dagen. Og dagen efter. Og dagen efter. Jeg vil nyde hvert øjeblik, smile og være glad. Ånde lettet, og takke dig. For jeg vil knæle for dig, kysse din hånd og takke dig.

For jeg vil være stille og lydig, og tjene dig i tavshed. Lade dig bestemme farten og dagsordenen som er sat. Jeg vil kun være der for at tjene dig og gøre livet nemmere og rarere for dig. I al din travlhed.

Jeg vil ikke afkræve dig for noget andet end dit nærvær. Og samvær. Jeg vil bare glatte dine rynker, og give dig elskov og næring. Lade dig mærke mig, så du vil have mig mere. Forføre dig. Lade dig være stolt over at eje mig. Lade alle misunde dig for at eje mig, og tjene dig. Lade dig begære mig. Og ville mig altid. Jeg er parat.

Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, lydighed, lyst, slavinde-tanker

Skriv et svar

