Tiden nærmer sig og alt bliver nemmere…

Tingene bliver nemmere og lettere når jeg har været sammen med min Herre. Jeg knæler hurtigt ved Hans Herrestol og holder mig på måtten, og glæder mig for hvert sekund jeg er sammen med Ham. Lidt fik jeg lov til at snakke, men bare for at fortælle Ham, at jeg forsøger at finde ud af det. Blandt andet, at jeg nu skriver i min egen dagbog, lukket for offentligheden, men adgængelig for Ham når Han får lyst. I denne skriver jeg bare mine tanker for mig selv, for at blive afklaret om mig selv, hvem jeg er nu, hvordan jeg tænker og hvordan mine følelser er. Så jeg ikke behøver at skrive dem her eller på bloggen til Ham. For bare at slette som jeg gør nogle gange. Det er dødirriterende, når jeg er i det lune. Men det vil jeg undgå nu. Og udgive så det indlæg, som jeg slettede forleden.

Jeg har fået lavet små skønhedsoperationer, fjernet lidt i ansigtet, og har måttet holde mig i ro. Uden makeup og fitness. Resultatet bliver rigtig flot. Dette er noget min Herre foreslog at jeg fik lavet. Han tænker på sin slavinde og vil hende det bedste. Men denne afholdenhed, giver mig endnu mere lyst til og glæde når det bliver muligt at komme igang igen. Om en uge. Jeg glæder mig til at træde i pedalerne, og smøre tykt lag af øjenmakeup, og blive forførende igen.

Lige før skrev jeg en lille hilsen til min Herre, og nævnte netop at jeg var så glad og taknemmelig for at Herren er begyndt at kende sin slavindes krop så meget, at Han kan spille på den som det passer Ham, og give hende en lang række orgasmer, som mærkes i hele kroppen, så den ryster af nydelse. Og som mærkes længe efter i prikken, og en gevaldig mental tilfredsstillelse.

Herren sørger også for at informere sin slavinde en gang i mellem. Sendte mig et par lærings-videoer forleden, som var så vidunderlige, men Han siger dog at det var bare fordi jeg havde sendt Ham noget selv. At Han var tilfreds med mig, og min oplæring. Det glæder mig, men jeg synes altid man kan blive bedre. Men alt har sin tid, og situationerne er forskellige.

Jeg har nu min dagbog at glæde mig over, og fokusere på hvordan jeg kan arbejde mig henimod at være en tilfreds slavinde når jeg ikke er sammen med min Herre. Dog må jeg indrømme at det har hjulpet meget, at Herren kommer her i den uge jeg ikke er hos Ham. Og overnatter et par gange i slavindehulen. Jeg kan dog glæde mig til at skulle i min dejlige Residenz, for at tjene min Herre, på torsdag.

Vi er så forskellige allesammen. Derfor er det svært at give hinanden råd, medmindre man kender hinanden godt. Men jeg tror alligevel at det er godt at sparre lidt i mellem slavinder. For deres verden er så indviklet, for mange, i starten. Starten for mig er den tid man er ved at lære hinanden at kende, som elskende Herre og slavinde.

Men jeg tror på, og har altid gjort, at alt har sin mening. Jeg ved ikke hvorfor jeg tror på det, men sådan har det altid været med mig. Jeg har også meget ofte kunnet konstatere, at jeg har ret. Mht at alt har mening. Men selvfølgelig har jeg ikke ret mht mange ting, desværre eller heldigvis.

Til tider, og det er i dag, føler jeg mig så uendelig heldig at have truffet min Herre, og have lov til at elske Ham og tjene. Han er selvfølgelig min Herre, men Han er også min kæreste, og derfor føler jeg mig uendelig heldig at have truffet den mand og haft mulighed for at være sammen med Ham. Jeg bliver aldrig træt af Ham, tværtimod. Sent som i aftes, da jeg sad og betragtede Ham siddende i Herrestolen, optaget af et lille spil vi har sammen, så tænkte jeg meget forlegent og meget ydmygt hvor lykkelig jeg var. Derfor er det meget vigtigt for mig at tilegne mig den selvkontrol, som Herren vil så gerne at jeg har.

Det er nogle gange som om at have bind for øjnene. Lukket inde i egen verden, fantasier og sanser. For at blive bedre slavinde som jeg har sat mig for, så er jeg nødt til at tage bindet af og kigge på mennesket bag den Herre som ejer mig. Når jeg gør dette, mærker jeg den dybe respekt og den dybe taknemmelighed.

Så der er ikke noget galt i at slutte med et meget smukt billede, som klær blogsiden. Hi hi😉

 

Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, overvejelser, tilfredshed

Skriv et svar

