Lydighed.

“Sæt olie på fingeren og sæt den det sted, hun ønsker at Herren var, og brug så Tryllestaven til at udføre resten”. Dette var beskeden fra Herren i morges, efter at have brugt den selv samme stav to gange, og meldt tilbage på hvilket skala orgasmen lå.

Forestillingen om Herren, fornøje sig og tilfredsstille, fik mig til at komme i en lidt kraftigere orgasme end før.

Tanken om Ham. Hvordan Han holdt mig nede med numsen i vejret på hjørnet af sengen. Og gravede sig dybt imens jeg fik besked på at give mig selv orgasme. Som blev til en meget kraftig en, fordi jeg tænkte netop på tryllestaven.

At være krævet og brugt, og få så at vide at der stadigvæk kun er løftet en flig af det ene hjørne.

2 kommentarer

Filed under lydighed

2 responses to “Lydighed.

  1. Kære Hara, igen smukke billeder og også en fornøjelig lille tekst. Jeg kan fornemme, at din Herre er helt tæt på dig selv om han ikke er fysisk i nærheden. Det er stærkt.

  2. Tak Charlotte.
    Ja jeg har fundet disse fine billeder på nettet, som jeg er nødt til at dele med mine bloglæsere. Smukt.

    Jeg er så heldig at min Herre er tæt på mig. Han passer på mig og holder øje med mig hele tiden. Lige det jeg trænger til. Jeg må bare lære at trives og nyde min alenehed igen.

    Med vilje har vi undladt at “ses” på skype, så det bliver endnu mere spændende at ses i morgen, inden vi skal til en lille fest hos Hans familie.🙂

Skriv et svar

