Underdanig.

Min Pasha Zhack, elsker først og fremmest min underdanighed. I alt jeg gør. Til dagligt altid. At jeg lydigt er stille, blid og tålmodig. Gør hvad Han beder om, servicerer Ham og yder alle de tjenester en god slavinde gør. Han nyder det og så nyder jeg det.

Han belønner mig så med stribe af orgasmer med tryllestaven imens Han er inde i mig. Han nyder det også, at mærke mig komme med sig inde i mig. Hvor min skede trækker sig sammen om Hans vidunderlige pik, der pulser løs. Det er frækt.

Men det afgørende for mig er at nu har jeg en oversigt, 14 dage forude, hvornår jeg ses med Ham. Det giver mig den komplette ro, og helt styr på mit liv. Det var det jeg ønskede men vidste ikke. Måske finder jeg balancen der.

Min Herre, er så smuk og dejlig og jeg elsker Ham meget. Og vil være der altid for Ham, lydig og underdanig, hvis Han bare sørger for min sikkerhed.

Skriv en kommentar

Filed under lykke, tilfredshed

Skriv et svar

