Tanker om tøj, roller og min tilværelse.

Herren har givet mig endnu et fetish. Haremklæder. Herren kan godt lide Haremtanken. At der er mange smukke underdanige villige kvinder tilstede for en Sultan eller en Sheik. Han fortalte mig om det første gang vi var sammen. Måske derfor fik jeg navnet Hara. Og derfor har jeg alle disse roller.

Kurtisanen, ledsagersken, chaufføren, massøsen, stuepigen og kokken.

Alle sammen roller som min Herre elsker at have mig i. Men for tiden får jeg besked på at altid have mit røde halsbånd på, med kæden, når vi er sammen. Og manchetterne på armene. Så har jeg en lille fræk top og en matchende g-streng. Udover dette har jeg gennemsigtig tjull nederdel. Jeg har nogle stykker. Havde fetish for det længe inden jeg mødte min Herre. Har bare, desværre, givet så meget væk til Røde Kors. Derfor er jeg altid ude efter noget nyt, og spændende. For at kunne behage min Herre. Jeg har skrevet om det før, men jeg har en hel del.

Men min Herre og jeg læser faktisk en erotisk roman for øjeblikket. The white slave in Turkey. Der er masser af ideer til vores Herre-slavinde liv. Nu siger min Herre, eller Pasha Zhack, at jeg skal være lower. Som betyder, at jeg kravler mellem Hans ben, og knæler imens jeg tilfredsstiller Han med min mund og hænder. Det giver en helt ny og dejlig fornemmelse. Jeg lærer noget hele tiden.

I øjeblikket er jeg i hulen. Han kommer så senere, overnatter, for at tage til arbejde i morgen. Derefter kører vi begge til Residenzen. Min ro er total. Og jeg kan nu begynde at tænke på alt muligt andet. Som den housecoat som jeg ikke har fået lavet til Ham. Og så tænker jeg på mavedanserkurset, og de kostumer jeg kunne tænke mig. Sådanne lange nederdele lavet af gennemsigtig stof i varme farver. Hængende på hofterne, og lige til at åbne bagtil og fjerne. Det er lunere og mere beskyttende at have sådanne nederdele, selvom de er totalt gennemsigtige. Enda den glatbarberede slavinde-kusse er beskyttet bag sådan en gennemsigtig sag. Meget frækt. Her er en fræk video. Som Herren sendte mig engang.

Jeg har det også for vane at sætte min hånd for munden når jeg bliver genert, så derfor ville det passe mig udmærket at have et slør når jeg er sammen med min Herre. Det ville være frækt. Hvor Han så skal løfte

det, når jeg skal bruge min mund til at behage Ham. Vi har snakket om at tage til Tyrkiet, bare for at handle slavindekostumer. Men min Herre finder nok en butik i København som sælger sådan noget, eller bare stof til det. Ellers må vi se på det på en af vores ture til vores yndlingsby.

Så har min Herre i sinde at lave et bredt bælte til mig, som ligner mancetterne. For at kunne fiksere mig yderligere. Jeg har skrevet om det før, at Han både har lavet to halsbånd til mig og fodmancetterne. Mancetterne til armene havde Han da vi var sammen første gang, men Han havde bare aldrig brugt dem før. hi hi. Han ventede på mig som jeg ventede på Ham.

Så så jeg disse enormt lækre hvide lædermancetter på en video i går. Og halsbånd af stål. Måske kunne jeg gå med det uden at skjule det. Som jeg gjorde med mit røde halsbånd, forleden. Det var bare under en kjole med rullekrave🙂.

Der er så meget dejligt derude, og jeg er så lykkelig. Jeg elsker min Herre så meget, og jeg ved at Han elsker mig. Han er så glad for min ro. Min Herre elsker når jeg er blid og rolig. Og det er jeg når jeg har vished.


Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, lykke, tilfredshed

Skriv et svar

