Lidt omtanker.

Ak…jeg fjernede det sidste indlæg. Det var jo slet ikke vores soveværelse, men bare Herrens soveværelse. Ak…og måske så det helt anderledes ud. Måske var der tilstødende døre til et lille slavindekammer, eller bare noget helt andet. Men bare lidt absurd…

Drømmen blev vist og så bare taget væk…

I stedet vil jeg lade denne dag pleje mit stakkels sind. Min krop der er lidt afkræftet endnu efter influensa. Lade det store træ her udenfor give mig mod og drømme. Og tænke på foråret og alt det det indebærer. Passe på mine små skatte, mit indre. Ikke lade det knække men vide at alt skal bestå.😉🙂 smile til verden. For alt er dejligt. Jeg vil vente på Ham, på vores aftalte sted senere i dag.

Skriv en kommentar

Filed under frihed, kærlighed, tilfredshed

Skriv et svar

