Og nu…

Jeg føler ofte at jeg bor i en kuffert. Hvor tøj til visse antal dage er proppet i en kuffert.

Arg…for nu kan jeg ikke finde ud af det. Varmt nu, koldt om nogle dage. Kursus der, hjemme der. Så der skal være to sæt tøj til hver dag. Jeg kan ikke bruge det samme tøj om aftenen, efter en lang dag på et kursus. Arg…

Og jeg holder ikke ud bare sort, farver, farver tak.

Det ender med at jeg pakker alt for meget.

For jeg hader at pakke. Skifter som regel indholdet ud flere gange når jeg skal rejse.

Jeg må se at få styr på det. Mere orden. Der går jo alligevel aldrig så lang tid i mellem, at jeg kan sagtens lade noget hænge. Og skoene stå. Eller køre efter det, hvis jeg mangler. Ellers er der rigeligt at tage af her. Rykke lidt til Herrens skjorter, og snige 3-4 kjoler ind.

Eller måske skulle jeg have en lille endevæg til mine stationære kufferter. Det går bare ikke at rende med den lille røde hele tiden.

Hmm…jeg har jo ansvar for Herrens klædeskab, og har en hylde selv. Så der må laves noget. Som alt cykeltøjet er der. Og mine toppe og cleansing grejer. Selvom jeg begår fejl sikkert i dag, så må jeg se at få styr på det. Det er nok influensaen. Jeg kan bare lade en pose ligge ned i bilen med ekstra kjoler og sko. Og ekstra overtøj.

■■■

Jeg må kunne tillade mig, at have brug for trøst. Være lille, tude lidt i det indre. Lade Ham tage sig af mig.


Skriv en kommentar

Filed under længsel, rastløshed

Skriv et svar

