Det konstante “reset”.

Når jeg tænker tilbage, så kan jeg se, at mit konstante “reset” af mig selv, har været med til at bevare mit forhold til min Herre. Jeg har, når tingene har været svære, for mig måttet tage mig selv i nakken og sige at det var min fokussvigt, mine vanijetanker der gjorde eller var årsagen til min mistrivsel. På den måde har jeg nærmet mig min underkastelse så småt.

Det vil så sige, at jeg langsomt underkastede mig. Mine tanker, vilje, psyke og krop. Til min Herre. Stadigvæk oplever jeg at jeg har overgivet for meget, som Herren slet ikke har været i stand til at tage ansvar for. Der har aldrig været klare linier i hvilket omfang Herren forventede at jeg skulle underkaste mig. Han ville bare at jeg underkastede mig Ham fuldstændigt, så jeg aldrig tvivlede på at Han havde ret, og det var Ham som kunne føre og vise os begge vejen.

Forleden oplevede jeg faktiskt at denne overvejelse havde haft påvirkning på andre områder i mit liv. Uden at jeg ville. Har gjort mig mere sårbar og mere naiv. Dvs godtroende.

Jeg har altid fået besked af min Herre, at hvis jeg var i tvivl om noget, så måtte jeg vende det med Ham, Han ville hjælpe mig i gennem det, og gøre hvad Han kunne. Dette har jeg gjort. Men oftest har jeg bare forventet at Han skulle vide, eller at Han skulle handle eller på anden vis være i henhold til mine ønsker og forventninger.

Herren og jeg er så gamle at vi kan godt se fordel i at være sammen, på anden vis end det seksuelle. Men en ting der har påvirket vores forhold allermest, og dermed bevaret det og udviklet er, at Herren har helt fra starten påtaget sig at “opdrage” eller “oplære” mig.

Et eksempel. Herren har oplært mig i at give Ham blowjob. Det kunne jeg absolut ikke før vi mødtes. Nu begynder safterne både i min mund og forneden at flyde lige så snart jeg rører ved Hans pik. Pr. automatik. Jeg kunne nævne flere eksempler, på alle mulige andre områder. Selvfølgelig er der noget der har været svært for mig at lære, og måske lærer aldrig. Men jeg bliver bedre til det hele tiden.

Derfor behager jeg Herren også mere og mere hele tiden, for Han sørger for det. Sådan har Han også påvirket mit udseende og adfærd. Selvfølgelig har Han ikke kunnet påvirke mig som den person jeg er, men det vil Han ikke. For den person valgte Han til at være sin slavinde.

Dette er bare sådan søndagstanker, hvor Herren og Hans søn ser fodbold og vi får kaffe og kage, og hygger i slutningen af en dejlig weekend.

Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, lykke

Skriv et svar

