Bare lidt lykkesnak.

Han spiller på min krop og trækker min orgasme i over en halv time, med dybe stød sørger Han for at der er små toppe så jeg til sidst ønsker at Han fjerner sin hånd, for hele området er ømt. At falde i søvn, med sammentrækninger der når længere ned og dybere end nogensinde. Det er lykken for en slavinde, der stadigvæk får lov til at ligge med sit vattæppe på kanten af Herrens seng.

At vågne sammen i denne dybe samhørighed, to personer der har et liv de elsker at dele med hinanden.

Jeg har bare lyst til at dele når jeg er lykkelig. Min Herre har sørget for at jeg er tilfreds. Jeg vidste at det ville lykkes for Ham. Opskriften var så simpel, jeg får planer. Den nye plan strækker sig over tre uger. Og igen fem syvende del af tiden sammen med Ham.

Nogle enkelte kjoler er placeret ind i Herreskabet, med skoene i bunden. Nu er det nemmere. Alt er nemmere. Nu kan jeg tænke på noget andet. Og det gør jeg.

Han sørger for mig på alle områder. Jeg er taget af, helt ind til kernen, som jeg ønsker. Jeg føler mig sikker og tryg, og meget elsket. Og jeg elsker Ham uendelig meget.

Måske får Han behov for at bruge pisken. Han skal finde grunden hos sig. For jeg skal ikke straffes, jeg har været en lydig, stille og meget tilfreds slavinde. Han finder og bestemmer balancen og behovet. Jeg er der kun for Ham og kan sagtens næres af kærligheden.

2 kommentarer

Filed under kærlighed, lykke, tilfredshed

2 responses to “Bare lidt lykkesnak.

  1. Godt at læse lidt lykkesnak. At det findes…. smiler. Er lidt misundelig.

  2. Tak for din kommentar søde Charlotte.

    Det glæder mig at du kan lide, at læse lidt lykkesnak. Det glæder mig også at det er mig dennegang der er lykkelig.

    Jeg beundrer dit mod, ved at sige at du er lidt misundelig. Det har jeg været så ofte, men ikke altid indrømmet.

    Din tur kommer.

    Kærligst fra Hara.

Skriv et svar

