Hinsides hverdagen.

Hverdagen er bare bedre med Ham. Alt er bedre med Ham. “Vi ses min lille slavinde”. Han smutter til træning, og jeg gasser under Hans dyne. Dufter Ham og mærker trygheden. Alt er bare nemmere sammen med Ham. Han passer på mig og jeg vil passes på.

Vi kører sammen i morgen tidligt og jeg vender snuden til hulen, for at blive indtil på torsdag igen. Jeg er hos Ham hver weekend nu. Jeg er meget sammen med Ham og det er dejligt. Det er næsten som at bo sammen med Ham. Og det er fint med nogle dages pause, for os begge. Selvfølgelig bliver jeg hurtigt, som uden vinger, bare efter en dag. Men dennegang vil jeg gøre alt hvad jeg kan til at holde længere ud. For Ham. 

Jeg vil pleje mig selv, det kommende forår og hulen for at gøre det endnu bedre til at vi ses igen. Prøve at lade hverdagen hvile i sig selv. Jeg vil alle dagene gå en tur de dejlige steder der omgiver hulen. Jeg vil finde mig selv i naturen, og vende tilbage til Ham frisk og fornyet med mere mod og glæde over hverdagen, som Han også forsøger at nyde og spække med glæde.

Jeg vil glæde mig over glæden i hverdagen.


Skriv en kommentar

Filed under lykke, tilfredshed

Skriv et svar

