Det uendelig kostbare.

Jeg mærker hvordan vi klær hinanden. Hvordan vi sammensmelter på en underlig vis. Og i morgen eftermiddag hentes Han, og vi kører til Residenzen. Hvor jeg bliver til på tirsdag.

Hver lille detalje er gennemtænkt. Af Ham. Dog på en afslappet og meget rar måde.

Jeg har opdaget at jeg behøver slet ikke at være det samme menneske på arbejde og det menneske som knæler ydmygt foran sin Herre, eller stille servicerer Ham og behager på alle måder.

Det er nok for mig at kunne behage Ham, andet behøver jeg ikke at bevise. Det giver mig så den dybe tilfredsstillelse at kunne glæde Ham.

Hvem kender ikke det, at mærke den dybe glæde ved at kunne glæde den man elsker. Sit barn, sine forældre og sin partner og sin Herre. Jeg elsker Ham oprigtigt som menneske, og har dermed fået en stor tolerance for Ham. Jeg mærker og sanser det bagved, bekymringerne, glæden, irritationen og hvad det end er Han føler. Jeg mærker Hans følelser på afstand. Og var det op til mig, ville jeg forære Ham alt det Han ønsker i livet.

Så længe jeg har noget at fortælle her på bloggen og har nogle billeder, så skriver jeg.

Dette billede synes jeg er frækt. Men jeg ville næppe have lov til at stå sådan foran min Herre. Jeg skal pænt stå med rettet ryg og hænderne bag. Så Han har fri adgang til sin ejendom og Hans ret. Selvfølgelig kan jeg være forførerisk og drille Ham, ved at stå sådan. Men Han ville hurtigt rette mig af. Herren er meget nøjagtig mht position, og alt omkring min adfærd. Han retter pænt på mig, hvis det er nødvendigt. Stille kan Han sige “stå pænt” eller “sid pænt”. Hvis jeg har benene over kors, eller hænger. Og jeg ændrer med det samme uden tøven. Ofte lidt skamfuld.

2 kommentarer

Filed under kærlighed, lydighed, lykke, tilfredshed, tryghed

2 responses to “Det uendelig kostbare.

  1. Han har uden tvivl bedt hende om at stå sådan. Det kan du se på den måde han sidder på. Det er ikke hendes tilfældige påfund. Tror jeg. Dejligt at høre om jeres liv.

  2. Tja det kan godt være. Men på den anden side har han en cigar i den ene hånd og et glas vin i den anden, og ser ud til at snakke. Men han har sikkert sagt, som min Herre gør tit, “spred benene”.

    Når min Herre siger det til mig, bliver benene spredt på et splitsekund hi hi frækt. Så har hun på billedet, det ene bryst blottet. Genkendeligt. Jeg skal gå med skjorter som er knappet helt ned til under brysterne i Herrens nærvær. Ellers knapper Han forsigtigt selv, med de store mandefingre, ahh… uhmm…Men når børnene er i nærheden, får knappen som skjuler brysterne lov til at være knappet. Jeg er forlængst holdt op med at bruge BH ifølge Herrens ønske.

    Ja der er så meget frækt og godt, og jeg snakker løs nu. Men der er også så meget at være taknemmelig over. Hver dag. Det mærker jeg på de 3 dage jeg er uden min Herre🙂 .

Skriv et svar

