En helhed.

I et travlt øjeblik, lige på vej ud af døren for at hente en nær kær slægtning op i lufthavnen, tænker jeg om der er plads til både Hans og mine særheder.

Finde frem det brune bælte, så det matcher helhedsbilledet. Tænker at udover tørklæderne må jeg have styr på bælterne. Bare kunne gå til det.

Ja der er plads til begges særheder. Det skal det være. Tingene kommer på prøve. Hvor det virkelige jeg kommer frem, og får lov til at udfolde sig. Ligesom Ham i nat…Hmm…det er særheder som der skal være plads til.

Jeg føler mig helt fri, når jeg tænker sådan. Tænker at der er plads til begge. Tilfredse. Nydende.

For jeg vil have Ham som Han er, med sine særheder. Og Han vil have mig som jeg er, med mine særheder. De første tre måneder er gået. Jo dybere vi kommer ind til hinanden bliver vi mere knyttet. Mere tilfredse. Mere rolige.

Han ved, at mine fantasier har ingen grænser når jeg er sammen med Ham. Han ved, at Han ejer mig med hud og hår i bogstavelig forstand. Med alt det indebærer. Han ved også…

Skriv en kommentar

Filed under filosofering, overvejelser

Skriv et svar

