Jeg glæder mig…

Jeg glæder mig…Jeg glæder mig til at mærke Hans øjne. Mærke Hans hænder. Mærke Hans sind. At ophøre med at være kære Hara og blive til dejlige elskede Hara.

Forvandlingen sker over en nat. Om natten. I natten. Pludselig bliver jeg kære Hara. Min svingende analysehjerne siger at jeg må være på vagt. På vagt over D/s. Vagt over at lade ikke den hverdags-vanilje verden overtage. Ikke bruge analyse og fortolkningsteknikken der hører hertil. Lade min tillid og tro styre mit submissive sind ind i trygheden og roen.

Fordi jeg mister kontakten og nærværet. Og intet kan holde mig sovende i en hel nat. Uden at vågne og ligge vågen et par timer. Eller med koncentrationen ved det jeg er i gang med. Eller sammen med min nære. Fordi den dybe afhængighed, som min submission har tilladt og givet foder til, dominerer mit sind. Men jeg gør mit bedste. Holder mig tilbage…

Kontrollen og opmærksomheden fra Ham er livsnødvendig for mig. Ikke for mig og mit ego, men for min trivsel. Blive anerkendt. På den anden måde. Fordi jeg har underkastet mig. Jeg må bruge al min energi og mine reserver for at huske min egen del. Min submission. Og lade de bitte små kyssemænd og de små ord kærtegne mit sind. Fordi jeg vil ikke befries. Jeg vil være fanget. Af Ham. I Hans net.

Jeg vil ikke være den selvstændige dygtige vaniljekvinde, men bare den underdanige slavinde som er elsket. Intet andet. Det vil vare lidt endnu. Indtil da tømmer jeg min hjerne og husker mig på det.

Knæler i mine tanker, og lader den indvendige gråd stilne. Beder om roen til at acceptere hvad Han har besluttet. Hvad Han vil. Beder om roen til ikke at skulle forstå alt og vide hvad Han vil. Men bare stole på at Han ved. Stole på at jeg bliver Hans elskede dejlige igen. Mine øjne og min krop afslører mig. Og jeg ved det. Men ved Han det? Skulle jeg bare være hensat som en ventende dukke?

Billedet er så passende. Det symboliserer det som jeg skal huske. At være bundet. Uden magt og bevægelsesmuligheder. Hvor kun et er frit, mit sind. Mit sind og mit hjerte. Som bærer på tillide og tro til Ham. Min ejer.

 

 

Skriv en kommentar

Filed under afhængighed, kærlighed, længsel

Skriv et svar

