Hverdagslivet er også dejligt.

Der sker så meget. Så mange planer. Så meget at lave. Meget der skal huskes. Meget vi har lyst til. Og så alt det andet.

Sommeren vil ikke rigtig komme. Så de næste uger må bruges. Af os. Turbo. Vi har mange fælles mål. Og et af dem er her og nu, sammen. Ændring af kostvaner for at komme i form igen.

Jeg forlader Residenzen dennegang med mod og håb. De næste fem dage skal min dejlige Pasha bruge til at restituere. Det skal jeg ligeledes. Jeg vil bruge tiden godt. Hver dag.

Håber dog at jeg får mulighed for at møde Ham inde i byen i morgen. Over en kop kaffe. Det ville være dejligt. Trænger til at komme lidt ud med Ham.

Der har hverken været tid eller lyst til at skrive her på bloggen her på det sidste, men det kommer. Jeg har jo brugt bloggen mest til at klynke og beklage mig men Herren foreslog noget andet. Og det er en god ide.

Mine energidepoter er helt fyldt op. Og jeg skal bare sørge for at de ikke falder ned igen. Huske at dengang jeg slet ikke så min Herre så ofte som nu, så måtte jeg gøre ditten og datten til at fylde min energi på igen. En af de ting var at træne. I fitnesscenteret. Nu skal det gøres. Ellers må jeg sige mit abonnement op. Jeg må finde et center her i nærheden af Residenzen. For allerede igen om fem dage er jeg her igen.

Nå men det var bare sådan en lille opdatering. Billedet er et af de få der er tilbage i min billedemappe. Jeg synes det er smukt. At være bundet fast ude i naturen. Det går lidt længere mellem vores Bdsm lege, men efter  våd, tæt og dejlig sex med Herren her til morgen sagde Han. Det kommer. Jeg ved godt det kommer. Han sagde også at det kommer fordi jeg har lyst at mærke smerten. Ikke skal straffes. Der er ikke noget der forsvinder.

“Min dejlige slavinde”, er nok for mig at høre. Det er mit foder til de næste dage. Blandt andet.🙂 Jeg ved også godt, at de kommende dage er med til at vedligeholde spændingen og skabe noget nyt. Det bliver det også.

Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, lykke, tilfredshed

Skriv et svar

