Selvprofilering.

Jeg træder ud af min rolle som slavinde og mig selv. Ser på mig og tænker. Der er noget helt forkert. Det er slet ikke godt at skrive så meget om mig selv, mine tanker og min Herre. Her på bloggen. Det fordrejer min fokus. Det undergraver min bevidsthed. Det flytter mig et andet sted.

Væk fra det, der er vigtigt. Selvprofilerer.

Det klær ikke en slavinde og en submissiv at skrive så meget. Det er som om at snakke løs i det uendelige. Det klæder hende at være tavs. Og stille. Og glad og tilfreds. Jeg har altid kæmpet netop min submission. Forsøgt at ændre den og være mere dominerende. Fordi jeg syntes det viste svaghed. Og jeg ville ikke være svag. Men stærk og præstere.

Nu er der en uge foran i Residenzen, endelig. Dog mærkeligt nok, forsvinder lysten. De dage for mig selv er lidt for mange. Det sker igen og igen, lysten daler.

Jeg tager mig selv i nakken nu. Flytter min fokus på det jeg har. Takker for det jeg har. Og er glad for det jeg har. Hvisker ud og er. Flytter fokussen til Ham og Hans behov. Sætter mig pænt tilrette og gør gavn. Disciplinerer mig. Hvis jeg kan. Ellers må jeg tigge om at Han gør det.

Skriv en kommentar

Filed under slavinde-tanker

Skriv et svar

