Det sensuelle.

Akkurat som jeg tænder på det hårde, at blive taget hårdt, med en hånd om nakken og helst smæk bagi, så tænder min Herre på det sensuelle. Det bløde. Små fingerspidser der kilder Hans kæmpeklitoris, Hans pung. En sensuel tunge der lister sig om Hans krop.

Alt smukt og visuelt elsker Han. Jeg kender Ham efterhånden, og jeg elsker det.

Jeg troede ikke at jeg ville opnå det at kunne sidestille mig selv og lade være med at tænke på at jeg er trængende eller at jeg har lyster. At jeg ville først og fremmest nyde tanken om at gøre Ham tilfreds. Finde frem til de ting der kan pirre Ham og gejle. Men sådan er det blevet.

Fornemmelsen, at jeg ikke længere er i centrum for mig selv er vidunderlig.

Jeg behøver ikke at bekymre mig længere, om at skulle være feminin, tage små skridt, have feminine bevægelser eller på anden vis være kvindelig. For det sker automatisk, og Herren har lovet mig at hvis Han er utilfreds på en eller anden måde, så vil Han lade mig vide.

Min opgave er så at finde på små detaljer der kan overraske Ham. Som bare nu, at være blevet lille smule brunere end sidst og måske med lille smule flader mave. Man skal ikke undervurdere fraværets magt.

Det sensuelle er noget jeg må arbejde på hele tiden. Det er som at give blomsten gødning. Hmm…De næste 11-12 dage tilbringes i Residenzen og jeg glæder mig. Kufferten fyldt op med sommerting, en lidt anden stil og måske lidt mere sensuelt.

Glæder mig også til at blive ført af min Herre, ud i det ukendte hvor kroppen og musklerne udfordres. Uhmmm….

Skriv en kommentar

Filed under snaksalighed

Skriv et svar

