Husholdningsslavinden.

Som jeg har skrevet før om her på bloggen, så har jeg forskellige roller overfor min Herre. Roller som er beskrevet i den Protokol Han lavede til mig engang.

Her på det sidste har disse roller ikke fyldt så meget bevidst. Dvs. jeg har ikke haft mine kostumer på, men er i rollerne alligevel. Jeg tager f.eks. ikke den frække kokkekostume på når jeg laver mad til Ham eller den endnu frækkere stuepigeuniform når jeg servicerer Ham. Men det kommer. Det ved vi.

Men i øjeblikket har jeg bagt en kage til Ham, som jeg tager med til Residenzen i morgen. Og jeg nyder det. Jeg nyder at bage, være kvinde og bage. Hente mine gamle fine kagefade frem, og har mest lyst til at bage mange flere kager. Men vi nøjes med denne ene nu, når vi skal i form igen.

Men det fik mig til at tænke på, at de færreste kan forbinde det at leve i et Bdsm-forhold med at kunne lide at bage en kage til sin Herre. Men det er en del af min kvindelighed. Og jeg ville ønske at jeg ikke behøvede at gøre det halve af som jeg ellers til dagligt må gøre her i hulen. Eller rettere skulle før i tiden. Jeg ville ønske jeg kunne nøjes med…

NÅh men det var bare sådan tanker omkring at være husholdningsslavinde (domistic slave) og sexslavinde. For jeg må tage tidligt afsted til Residenzen i morgen, for at kunne gøre rent. Gøre klart til festen på lørdag.

Min Pasha nyder lige så meget som jeg, når jeg er Hans private og personlige tjener og slavinde. Jeg kunne bare så godt tænke mig at gøre meget meget mere…synes aldrig det er godt nok…mon vores mødre havde det sådan da vi var små og de var hjemmegående…ihh…hvor har jeg lyst til at pusle…og også have mine fine kvindetinge i Herrens ungkarle-mandebolig….ak…

Men et passende billede er på sin plads, for billederne bliver færre og færre.

Et yndigt forklæde hun har. Kunne godt tænke mig sådan et og kunne tjene Ham og knæle for Ham. Jeg har godt nok ikke prøvet at slikke Hans sko, men Hans fødder er dejlige og dem kunne jeg slikke og kysse som alt på Hans krop. Bliver aldrig træt af Ham.

I denne serie er der flere billeder som så er frække. Jeg ved ikke om det er at stjæle billeder ved at publisere dem på en hjemmeside, men de er fundet på nettet og må derfor være til alles brug. Og så er det bare nogle smukke mennesker som kun kan have godt af at blive set.

Men der skal ikke så mange dage til, før mit slavinde-sind begynder at tænke liderligt, og tanken få den glatte til at prikke og måske svulme lidt. Her i hulen er det slet ikke tilladt at hverken røre eller noget andet uden tilladelse. Og den vil jeg ikke have, jeg vil vente og glæde mig til morgen når jeg kan få lov til at behage Ham. Jeg ved jo aldrig hvordan.

Og så en fræk til sidst.

 

Hovsa og så en til. Og nu dunker det let. Hmm….ahhhaaa

Skriv en kommentar

Filed under længsel, lydighed, lykke

Skriv et svar

