Lykkefølelsen.

Det er så bare den lykkefølelse konstant. Hele døgnet, i søvnen og i vågen tilstand. Sove og sove, spise godt, elske og have sex. Sende små blikke, nyde og se fjernsyn. Fodbold og James Bond. Og ikke mindst mærke endorfinerne nærmes splatte når der cykles kilometer efter kilometer.

Det er hvad jeg har at sige nu. Er den lykkeligst slavinde overalt på jorden. Har snakket og fortalt Ham og fået at vide at jeg skal altid fortælle Ham hvordan jeg har det i stedet for at gå i selvsving.

Og Han kigger i den lokale avis, efter vores eget gamle …som vi kan gøre i stand sammen…sætte vores præg på…med en kælder…og alt det vi hver for sig har drømt om altid…og lade de positive energier blive brugt. Dem er der så mange af, og skal bruges.

Jeg tror at der er en del slavinder/submissive der genkender den følelses at være afhængig af sin Herre/Dominant. Så afhængig at man er helt umulig uden Ham. Og tankerne og følelsere farves af det. Det er ikke fordi det er en undskyldning for mine tidligere melodramatiske skriverier. De er nødvendige for mig. Men det er mere, for at jeg ikke skal føle at jeg udskudt afskum fordi jeg føler og tænker som jeg gør.

Men tanken om at skrive og bruge al min erfaring og fantasier har altid været der, fra jeg var en lille pige. Blev opfordret i skolen, og tit haft lyst. Jeg gør det nu. Dilemmaet bliver om det er på dansk eller mit modersprog som jeg har skjult her fordi det er alt for afslørende på en anonym blogside.

Det er hvad jeg har at sige i dag, imens vi venter på at regnen stilner, så pedalerne kan trædes.

4 kommentarer

Filed under lykke, tilfredshed

4 responses to “Lykkefølelsen.

  1. zoe

    Kære hara,
    Hvor er jeg glad for, at du fyldes af denne lykkeros du beskriver – det er altid bedst at få luft for det man går og roder med, og er glad for at din Herre også føler at det er vigtigt du deler det med ham🙂

    Jeg håber meget, at du vil fortsætte med bloggen (på dansk, så jeg har en chance for at fortsat at følge med)🙂

    knus og kram
    zoe

  2. Tak søde Zoe🙂

    Selvfølgelig fortsætter jeg med bloggen endnu hi hi, og det hjælper at få sådan en sød lille kommentar fra dig.🙂. Et eller andet sted har man brug for kommentar og reaktion fra andre. Der er ingen i min omgangskreds, med undtagelse af min Herre, som ved at jeg har en blog og læser den.

    Og der er heller ingen der ved at jeg lever et Bdsm forhold sammen med min Herre.

    Men jeg tænker også på at få udtryk for mit skrivebehov gennem andre genrer. Der er så meget jeg vil skrive om og fortælle. Det har jeg altid haft. F.eks. på vores næsten 70km cykeltur i dag (på trods af modvind og regn)🙂 så fik jeg en ide til en historie.

    Jeg er en meget, meget heldig kvinde at have fundet min Herre og Han fundet mig. Og vi nyder meget hinanden, på mange forskellige fronter. Nu slapper jeg lige af efter turen, og Han har sat sin berømte dejlige lammegryde over og vi vil nyde resten af søndagen, uden børn.

    Hav det selv godt🙂

    Kærligst fra Hara.

  3. Kære Hara,
    Dejligt at være inde på din side igen efter en lang pause. Din varme og følsomhed lyser ud af alle ordene. Det er sjældent med så meget nærvær gennem skrift. Stor fryd.

    Tak for din kommentar på min slutside. Jeg har åbnet en ny blog i en helt anden genre og uden dække, så hvis du vil læse med der, kan du lige sende mig en mail på mildekvinde@hotmail.com så skal jeg give dig linket til siden. Det vil være mig en fornøjelse, hvis vi der kunne “snakke sammen” om alt muligt mellem himmel og jord…
    … og her om fællesskabet i den her verden af sort kærlighed.

    Kh. Charlotte

  4. Mange tak Charlotte.

    Dejligt at du skriver andre steder. Jeg har sendt dig en mail så jeg kan holde “‘øje” med dig.

    Ja det er rart at skrive og det er rart at læse. Men det er også rart at “snakke sammen”. Jeg har uendelige ideer til skrivning, men har ikke givet mig tid til det. Ideerne forsvinder ikke, men jeg bruger hver stund til at samle indtryk og observere alt muligt i min omverden, så det kan vendes og drejes i ord som kommer fra mig. Dejligt.

    Glæder mig til at læse dig et andet sted.

    Kærligst fra Hara.

Skriv et svar

