Hun skal bruge munden…

…sagde Han stille, men bestemt. Hun kiggede op på Ham, og så at Han foretrak ikke en mine.

Senere lød der “det var godt min dejlige slavinde”.

Glæden rislede i alle vener, og et lille tak kravlede ud af munden. Nok til at Han hørte.

Jeg tænker nogle gange over, at mit begær og min liderlighed er som en variabel Han styrer. Jeg føler ikke så stor trang til at være i midtpunktet længere. Han sørger for mig.

Aldrig, aldrig i mit liv har jeg haft så dejlig vaniljesex med en mand, som min Herre. Hvor Han blidt snor mig om sin finger, tilfredsstiller mig med et insisterende krav om at jeg beder om tilladelse til at komme og ser på Ham når jeg kommer. I en blid rytme fra Hans krop og Hans begær.

Jeg har ikke lyst længere til at fantasere og tænke på min krop som tilfredsstilles. Jeg vil tænke på Ham og Hans krop.

Det er faldet mig ind om jeg er på farlig grund, dvs om jeg mister noget at være blevet sådan. Men det tror jeg ikke. Jeg har altid haft ekstraordinært behov og ideer om sex, dog uden at udføre eller fuldføre dem. Så det er inde i min sjæl og i mine tanker. Og bliver der altid. Det kommer også til udtryk i gennem nogle fetisher.

Jeg kan ikke miste mig selv. Men jeg kan overgive mig. Være som en variabel af Ham.

Hvis x så y. En ligning.

Skriv en kommentar

Filed under lykke, tilfredshed

Skriv et svar

