Sexlyst og opdagelser.

Jeg opdager hele tiden nye seksuelle sider af mig selv og sider som jeg ikke har turdet indrømme. Jeg vil skrive om nogle af dem her på bloggen i fremtiden.

Samtidig opdager jeg hele tiden nye sider ved min Herre, som jeg nyder og bruger for at øge Hans nydelse. Herren har opdraget mig til at tilfredsstille Ham. Fortalt mig så småt hvordan Han vil have det. Og jeg har øvet mig og er blevet god til det, siger Han.

Men med min analysehjerne så analyserer jeg hele tiden på motivet for tingene jeg gør, tænker og føler. For at skanne hvornår jeg har mig selv i centrum eller hvornår jeg tilsidesætter mig selv. Vi lever i individualistisk egoistisk verden, og derfor er det ikke altid let. Men det går fremad.

Min Herre elsker når jeg vækker Ham om morgenen på en bestemt måde. Gejler Ham op, først med hænderne og siden med min mund og især min tunge. Jeg er begyndt at drille Ham lidt, og stoppe pludselig. Lade bare hænderne være stille på Ham lem, og så vente på at Han bevæger sig. Enten sit underliv eller mumler eller rører ved mig med sin hånd. Så fortsætter jeg.

Legen for mig går ud på at ophidse Ham. Pirre Ham. Og samtidig give mig selv tid til at forberede min glatte til at modtage Ham og massere. Lige indtil der mærkes en prikken, og der skal simpelthen gnides og gnubbes, selvom det er op ad Hans knæ eller lår.

Disse små dejlige finesser styrker os og vores forhold. Det er ikke længere så meget sort og hvidt. Vanilje eller Bdsm, men det vokser ind i hinanden og bliver en naturlig del af tilværelsen.

Nu har jeg fået tilladelse til at gå med shorts. Små feminine shorts🙂

2 kommentarer

Filed under lyst

2 responses to “Sexlyst og opdagelser.

  1. Dejligt at mærke, hvordan det at give den anden også giver én selv lige så meget.
    vh
    Domus

  2. Ja Domus hi hi, det er som to brikker i et puslespil som passer sammen.

    Kærlighedens veje er uforklarlige.

    Hvert eneste nydelses- og vellystens suk glæder mig dybt dybt indvendigt, hvorimod det lille bekymringssuk, som næsten ikke kan høres fra Ham, giver mig uro og sorg.

    Men jeg lærer at give, lige der hvor der er brug for det. Det er det bedste.
    Det er som en slags synkronisering.

    Og sådan en følsom sub som mig, svinger lidt i takt med Ham.

    Mange tak for din kommentar🙂

    Hilsen fra Hara.

Skriv et svar

