Den konstante årvågenhed…

Hmm…nu har Herren købt en ny læderpude til mig til at kunne sidde på, på gulvet. I stedet for i sofaen ved siden af Ham. Den skal afprøves. For Herren foretrækker at jeg sidder på gulvet på en pude. Og hvis det var ville Han gerne at jeg også sov på gulvet i en kurv eller puder, eller hvad det kan være.

Derfor lægger jeg mig altid på kanten af Herrens seng, med hovedet på min pude midt for. Mine fødder berører let kanten af fodenden. På den måde ligger jeg aldrig med hovedet imod Hans hoved. Dette var noget jeg selv fandt på. Det var nemmere, det føltes mere underdanigt og så har Herren mulighed for at brede sine arme mere ud, der hvor mit hoved ellers ville ligge.

Og så er det også nemmere for mig, at vække Ham om morgenen som Han vil. Når jeg mærker at Han er vågen og Han er begyndt at mumle lidt, ser Han ned på mig og jeg op til Ham med smil. Sådan et kendetegn om at Han er parat.

Vores foretrukne livsstil skal altid huskes igen af os begge. Vaniljelivet tager over, og jeg bliver ulykkelig af manglen på kontrol, fører mig op på skaftet og alt får en snebolds-effekt. Heldigvis kender vi det, og tilpasser os hinanden.

Men slavindelivet kræver også en del kontrol og styring. Dvs. at huske, at vide på forhånd og ikke mindst at være tålmodig når Han flyttes fra sporet. Det er en kunst at hjælpe Ham på det igen, uden at Han skal vide det.

For en slavinde fungerer ikke uden en Herre og en Herre fungerer ikke uden en slavinde.

2 kommentarer

Filed under kontrol, overvejelser, slavinde-tanker

2 responses to “Den konstante årvågenhed…

  1. zoe

    Som altid et dejligt indlæg, som giver et dejligt indblik i dit liv, din hverdag og dine tanker. Tak🙂

    Knus
    zoe

  2. Tak søde Zoe for din kommentar.

    Jeg burde også være dygtigere til at kommentere dig, også for at vise at jeg læser dig og holder øje med dig og din blog🙂.

    Kærligst fra Hara.

Skriv et svar

