Anerkendelse og opmærksomhed.

Nogle af de vigtige ting for mig som slavinde er at få anerkendelse og opmærksomhed fra min Herre. Helst ville jeg hver dag at Han sagde til mig at Han syntes jeg var dejlig, smuk og sexet. Og at Han elsker mig.

Jeg har tit analyseret dette behov. Først sygeliggjort det, så gjort det til nogen slavinde-kvinde ting. Men nu er jeg ved at acceptere at dette er et behov jeg har, vanilje eller slavinde. Sådan er det.

Mit problem er bare at hvis jeg ikke får det, så kan der falde en spydig bemærkning på min Herre.

Det var det der skete lige inden vi skulle sove. Jeg mærkede på Hans krop at Han tog det nær, men Han faldt i søvn omgående. Enda meget træt.

Jeg til gengæld lå længe vågen. Først meget ked af det og såret. Så lidt vred, men til sidst tænkte jeg “Han er squ da bae en mand”. Selvom Han er den dejligst Herre på jorden.

For jeg havde selvfølgelig en dårlig samvittighed, som sædvanligt. Men kom dog i tanker om at jeg trods alt havde sagt til Ham, at jeg var fuldstændig vild med Ham. Lige inden Han faldt i søvn.

Jeg er sikker på at min Herre lærer en dag at anerkende mig og vise mig den opmærksomhed, som Han synes er nødvendig for min trivsel. For det tager lang tid at lære hinanden at kende, sådan rigtig indvendigt.

Det nemmeste, derfor, for mig er at have fuldstændig tillid til Ham og tro på Ham. Der er så meget vi har gang i og tænker og planlægger. Bl.a. er vi begyndt at kigge på hus, sammen.

Jeg mener, at man skal tage konflikten når den er der. Ekspedere den inden den bliver til en stor bombe. Selvfølgelig lærer jeg at ændre mig hele tiden. Men der er noget fundamentalt i mig, som nok ikke er til at ændre. Det skal bare komme frem og anerkendes.

For jeg ved at opmærksomhede, er ikke for at jeg kan få et ego-boost, men mere at vide konstant at Han vil mig og kan lide mig. Det er mit livs-foder. Fordi jeg har underkastet mig Ham og er afhængig af Ham som kvinde og menneske.

Skriv en kommentar

Filed under afhængighed, kærlighed, slavinde-tanker

Skriv et svar

