Lille indblik…;-)

Vi nyder vores anden uge i ferien herhjemme i Residenzen sammen med de unge, som ikke er rigtig børn mere. Og forbereder vores uge alene i vores yndlingsby i udlandet. Den første uge, dvs sidste uge tilbragte vi på en rejse i det frie, med de unge som sidste år. Med dejligt vejr og sommer.

Jeg elsker og nyder hvert et øjeblik med min Herre. Selvom der slet ikke er mulighed for halsbånd, mancetter eller smæk. Men masser af dejlig vaniljesex.

Dog har jeg i perioder mistet kontrollen og udfordret min Herre og søgt grænserne hos Ham. Han kalder det mine daglige vulkanudbrud som bliver færre og færre forhåbentligt. Sådan sårbarhed. Og dyb kærlighed til Ham. Men  jeg fandt ud af her til morgen, at vi er så forskellige. Og at jeg skal acceptere mange ting ved Ham, ligesom Han skal acceptere ved mig. Min dejlige omsorgsfulde og rolige Herre.

Men stadigvæk taler vi og tænker på vores drømmehus. Vi kørte en times tid væk herfra i formiddags for at kigge på og købe noget tøj til mig, af et bestemt mærke. Da kiggede vi os omkring, og snakkede. Og blev endnu mere enige om vores fælles drøm og vores fælles mål. Vores drømmehus.

Dengang vi blev Herre og slavinde skete det på turbotid, og derfor havde vi ikke rigtig prøvet hiandens grænser af. Som vi gør nu. Herren er ved at se og forstå hvilken magt Han har over mig. Hvordan Han bestemmer mit humør og velbefindende. Og jeg er ved at forstå at det er ikke min skyld, eller noget jeg har gjort når Herren lukker i, og bliver tavs og reserveret. Det er Hans.

Men dette var bare sådan en lille hilsen her på bloggen og et lille indblik. Min tid til at skrive frækt og spændende vil nok komme senere.

Skriv en kommentar

Filed under slavinde-tanker

Skriv et svar

