Submissionens dunkle sider.

Submissionen fremstår på andre måder en bare at knæle og være underdanig overfor min Herre. Den kommer til udtryk i at ville please og påtage sig ansvaret for Hans og andres velbefindende. Ikke alle andres, men udvalgte nogle.

Til tider har submissionen nået til min arbejdsplads, hvor jeg følte at jeg kunne påvirke og have indflydelse på andres tilstand. Som jeg selvfølgelig ikke kan.

Det tog mig mange mange år at arbejde mig ud af at være sådan. I sin tid. Da jeg var en ung pige kæmpede jeg imod mine brødre, for at de ikke kuede mig. Jeg gjorde alt jeg kunne for at lade min submission ligge.

Min stærke retfærdighedssans overstiger submissionen oftest. Jeg vil ikke lade mig kue, under ingen omstændigheder. Det får det værste frem i mig, hvis jeg føler mig overset og kuet. Men jeg elsker underdanigheden overfor min Herre.

Dermed har denne submission lidt dunkle sider. På den ene side at ville please og på den anden side at kæmpe for det rigtige.

Nogle gange er det at jeg ikke kan se skoven for bare træer.

Som når jeg tror at det er min skyld at Han lukker i. Jeg ved nu at det er ikke tilfældet. Og mens der er lukket, har jeg så bare andet at gøre, tage mig af. Læse, pusle eller lave noget kreativt. For mig selv.

Når jeg så ser en lille åbning, kan jeg udnytte det som her til morgen. At vække Ham på den måde Han kan godt lide.

Lige umiddelbart efter at jeg synkede det salte udefinerbare sæd, ringede vækkeren på Hans telefon. God timing. Som kan redde min dag.

Jeg stjæler en lille del af Ham. Ikke fordi jeg vil eje Ham, men jeg elsker at nyde Ham.

Skriv en kommentar

Filed under det mørke univers, lyst, tilfredshed

Skriv et svar

