Rejsen fortsætter.

De stoppede pludselig, mine skriverier. Min lyst til at skrive.

Jeg var så træt, af mig selv, Ham og alle. Og alt.

Dog blev jeg bundet til sengen bagefter. Holdt øje med og smækket adskillige gange i enden med de bare hænder.

Som en slutning på det. Og så har det været mange slutninger. Og begyndelser.

Jeg bor nu permanent sammen med min Herre, med fast adresse.

Jeg er Hans elskede, Hans dejlige, Hans slavinde. Han siger det til mig hver dag.

Han siger til mig hver dag at Han elsker mig. Siger det med sit blik, sine hænder og sin godmodighed. Jeg lærer Ham at kende. Jeg lærer mig selv at kende.

Jeg kender nu Hans sprog. Hver eneste morgen når jeg vågner i sengen ved siden af Ham, glæder jeg mig og er taknemmelig og glad for den lykke jeg oplever.

Elsker Ham af alt mit hjerte, mere og mere. Er klar over at Han ikke alene ejer mig, men at vi er sammensmeltet, på mystisk vis, ind i hinanden.

Nu har jeg lagt et kapitel bag mig. Helt lukket det til. Det var hårdt arbejde. Pakke og sælge og overvinde stærke følelser. Og forude er vores liv sammen. Som vi glæder os til hver dag.

Vores løfter til hinanden og til os selv, bliver indfriet. Vi går ad eventyrets sti, hånd i hånd, smilende mod verden. Mod fælles mål.

Jeg ved at den bidende smerte fra pisken vil indfinde sig den dag, Han får lyst. Imens kan jeg glæde mig over at have Ham tæt. Vi er på ingen måde blevet skilt ad siden sidst, kun knyttet mere samman.

8 kommentarer

Filed under kærlighed, lykke, Uncategorized

8 responses to “Rejsen fortsætter.

  1. Velkommen tilbage.
    Jeg glæder mig til at læse mere fra din hånd..

    -aim

  2. Dejligt at se dig skrive igen (har været inde flere gange for at se noget fra dig) og at du/I har det godt.
    Skønt at erfare, du er glad for din nye tilværelse.
    Jeg blev nervøs for dit videre liv og jeres forhold, da jeg havde læst dine siste indlæg (dem du slettede igen) og ikke så noget fra dig.
    Kram for, du har det godt.
    Domus

    • Mange tak Domus.

      Det var også forkert af mig at forlade scenen så brat som jeg gjorde, men jeg havde det så dårligt og skammede mig grusomt.
      Min frustration har bundet sig i så meget, at jeg kunne ikke skelne men brugte så min dejlige Herre som skraldespand til alt det jeg ikke kunne komme af med et andet sted.
      Jeg tror at min blog vil nu fremover være mere positiv og rar. Jeg har det i hvertfald meget godt, og min Herre også. Vi er begge dybt lykkelige mennesker.

      Jeg glæder mig også over at jeg har faste trygge læsere, det gør så ansvaret lidt større.

      Hilsen fra Hara.🙂

  3. Hvor er jeg glad for at høre fra dig, kæreste Hara. Jeg har også mærket dit fravær, og det glæder mig at høre at du/I er kommet styrket igennem de udfordringer I stod foran, og at I har fundet en løsning der fylder jer med lykke.

    /kh

  4. Mange tak søde kunforHam🙂

    Jeg glæder mig ved tanken nu, at kunne skrive. Mærker hvordan forvandlingen arbejder sig ind og henter det gode og positive frem. Og hvordan trygheden sætter skub i ideerne, fantasierne og lysten til at yde og samtidig sluge verden til mig.

    Dette er helt nyt for mig. Jeg er nu hjemme i bogstavelig forstand, sammen med min Herre med den samme folkeregisteraddresse. Jeg er stolt og meget taknemmelig men samtidig ydmyg over for den godmodighed og den kærlighed Han viser mig.

    Hilsen fra Hara.

  5. Kære Hara,
    Jeg er også en af dem, som jævnligt har været inde forbi og se om der skulle være kommet noget nyt fra dig, og det var en glædelig overraskelse at finde denne blog🙂

    Hvor er jeg glad for at tingene er lykkedes for jer og I nu kan være sammen hele tiden🙂
    Mange knus og kram til dig

    • Tusind tak Zoe🙂

      Ja, det lykkedes for os at komme derhen hvor vi ikke vender tilbage.

      Jeg tror Herrens nænsomme og bestemte hånd er vokset fast ind i min nakke og min hånd har klebet sig fast ved Hans lår.

      Hi hi bare sådan en mærkelig tanke i overført betydning. Og det er netop på den måde, jeg tænker at min blog kan fungere for mig i fremtiden. Jeg kan ikke bruge den på samme måde som før. Det vil vise sig.

      Men jeg synes det er en god historie, denne blog, i hverfald for mig og derfor lader jeg den stå og ser hvordan den kommer mig tilgode. Og måske andre.

      Knus og kram til dig også.🙂

Skriv et svar

