Sætte sig på den høje hest…

Der bliver lidt mindre af Hara for tiden, men det bliver endnu mindre af hendes dejlige smukke Herre. Hmm…maven svulmer ind…

En af de mange mange ting Herren og jeg har tilfælles og har nydt sammen er at lave god mad og spise den. Jeg laver den for det meste, og nyder som aldrig før at se Hans appetit og glæde efter et godt måltid.

Det glæder mig derfor endnu mere at lave fedtfattig slankemad til Ham og stadigvæk se Ham glad og nydende og så mindre.

Så måske en dag kan jeg passe alle mine dejlige frække gennemsigtige toppe, mit harnish som Han lavede til mig engang og gå i mine stiletter uden at de strammer og virker svære at gå i.

Det er nemlig også en af de ting vi begge kan lide. Lækkert lingeri, gennemsigtige toppe og natkjole hvor brystvorterne skimtes og titter frem bag materialet. Blødt silke og smukke farver.

Efter den svære tid sidste år, hvor vi fik afsat mit gamle hjem, føles det som at kravle op ad en skyttegrav, hvor Han står for enden som en klippe altid.

Jeg ved jo godt, at det er ikke forbi endnu. Min lange uddannelse og al min erfaring skal i sving først. Jeg skal have lov til at deltage i samfundet fordi den energi som bruges, bare til at holde sig intakt, er slidende på lang sigt. Første gang i mit liv oplever jeg så det som er offentlighedens og mediernes skyts og ynde at diskutere. Dog uden at føle mig en del af det.

For når jeg siger om mig selv at jeg er arbejdsløs, så føles det som jeg sagde at jeg var en ryger. Selv om jeg ikke er det. Et eller andet selvforskyldt, udstødende, ynkværdigt erhverv. Som nu hedder for særligt svage. Jeg kryber mig indvendigt ved tanken om stigma og normbestemmelser. En norm der bevæger sig fra det ene sted til det andet.

Men ak…det er så godt at kunne tænke og samtidig bevæge sig uden for…sætte sig på den høje hest…med modet i baggagen…og fortælle sig selv at det der forude er så dejligt. Det er det også, som det er nu.🙂

Jeg er passet på, taget af, sørget for og elsket. Af Ham.

Skriv en kommentar

Filed under lykke, overvejelser, tilfredshed

Skriv et svar

