Glæderne…

Det er lidt irriterende at jeg ikke kan skrive direkte her på bloggen, fordi jeg ønsker ikke at blive genkendt. Derfor skal jeg kamoflere det og sige tingene indirekte. Men sådan er det, jeg vil ikke blive udstillet.

Men nu er vi kørende igen, Herren og jeg. Jeg skulle prøve den af selv i går alene, med høj musik og lidt fart i pedalerne. Fik sms fra Ham når Han var kommet hjem fra arbejde. Måske savnede Han mig lidt. Jeg savnede Ham. Jeg så Hans øjne og mærkede Hans væsen i tankerne. Men det føltes godt at være på egne ben.

Han giver mig ikke instrukser eller regler længere. Han forbyder mig ikke at gå med joggingbukser hjemme. Reglerne ligger skjulte inde i mig. Og jeg udfører når jeg kan og husker. Forsøger. Mine joggingbukser er feminine. Skjuler ikke røven.

I øjeblikket er jeg meget optaget af kvindeligheden. Mine kjoler, strømper og mit udseende. Jeg glæder mig netop til mine hofteholder og strømper. Min gennemsigtige top, som jeg fik af Ham i julegave. Mine høje feminine hæle. Min kvindelighed.

De første par dage i ugen er altid meget travle for Ham på arbejdet, og de næste bliver for mig. Så jeg glæder mig til når Han kræver mig igen.

Jeg glæder mig også til i slutningen af måneden, når vi skal spangulere på gaderne i en fremmed by, os to med vores drømme og vores håb. Glæderne, glæderne i foråret fylder mig og styrken vender tilbage. Jeg har brug for styrken for Ham og mig.

Skriv en kommentar

Filed under lykke, tilfredshed

Skriv et svar

