Sart.

Som jeg har skrevet her på blogsiden før, så udtrykkes en del af min submission ved at jeg ikke bryder mig altid om at skrive om mig selv. At profilere mig selv. Som man gør på dagens sociale medier.

Men på den anden side elsker jeg at skrive og næres af det til tider. Skriverier er og bliver derfor en vigtig kilde for mig. Her og der.

Jeg har forlængst opdaget, at jeg er ikke så sart. Jeg tåler en del. Derfor kan jeg godt lide at få smæk en gang i mellem selv om der går lang tid i mellem.

Første gang jeg fik smæk af min Herre var meget specielt. Jeg var bundet op i krogen i loftet i Hans stue. Jeg var nøgen og havde meget høje stiletter på. Han ville helst have dem 12-15 cm. Noget med at Han syntes kroppens rejsning var så tiltalende. Men smæk fik jeg med en ridepisk. Og jeg skulle tælle selv og sige “tak min Herre” hver gang. Hvis jeg huskede forkert fik jeg ekstra slag. I starten forsøgte jeg at snyde lidt, men grinte så voldsomt bagefter. Så fik jeg ekstra slag. Han kom tit tæt op ad mig, hviskede mig i øret hvor dejlig jeg var. Kyssede mig på nakken og rørte blidt ved min meget ømme numse og kneb i mine brystvorter. Til sidst kunne jeg ikke mærke noget andet end den voldsomme smerte når slagene ramte min blodrøde ende. Jeg kom i subspace og savlede, og min hjerne nåede lige at tælle rigtigt. Når det hele var overstået, blev jeg kysset og krammet og holdt om. Et sted ønskede jeg at det fortsatte. Men min numse blev blå og meget øm. Sådan har den aldrig været igen, selv om jeg har fået 100 pisk også med et spanskrør.

Derfor kan det ikke siges om mig, at jeg var sart. Men det er til gengæld min Herre. Når Han nyser så kommer der et sart pib-lyd, og når Han bliver såret trækker Han sig og går i baglås. Bliver reserveret. Det tog mig lang tid at opdage dette, og når jeg så havde gjort det, blev jeg meget forlegen over hvis jeg skubbede til Ham. Til Hans sarthed.

Man ville måske tænke at min Herre så ikke var en Dominant, men en sart wannebe. Men det er Han ikke, Han er en sart, følsom Dominant med stort D. Han vil bestemme over mig. Eje mig og gøre ved mig som Han vil. Fordi Han kan.

Nu er vi tilbage efter en hyggelig tur i vores yndlingsby. Vi har så mange planer og gøremål, at vi næsten ikke har tid til alt det vi vil. Men i denne weekend har vi lige som fundet et ståsted, et punkt hvor vores ønsker og drømme mødes. Hvor vi intellektuelt har fundet ud af hvor vi vil være om fem år. Han giver plads til mig og rummer og mine drømme og ønsker går så småt i opfyldelse. Jeg gør også ting fordi jeg kan.

Han sagde til mig i går, at min oplæring eller opdragelse er slet ikke slut. Tiden arbejder for os, og læger angstreden der igennen mange år har forplantet sig i mit indre.

Skriv en kommentar

Filed under kærlighed, lykke, tanker om livet

Skriv et svar

