Helhed.

Pludselig faldt den på plads. Brikken. Jeg fandt den rigtige brik. Den vigtige brik. Som danner et fuldendt billede. En ramme om mit liv er dannet. Substansen er blevet til.

Målet er sat. Planlægningen er startet. Karrieren har fået en drejning. Den drejning som jeg har forberedt længe. I mange årtier. Alle de løse tråde samles. Bunden er lagt.

Opgaven er stor men spændende. Bestemt af mig. Ledsaget af Ham. Min viden og jeg kommer i brug. Vejen er klar.

Værdier og livskvalitet forenes. Menneskeligt syn og mål, som bygger på alt det jeg tror på. Som matcher mit livs specialer. Som matcher min rolle og kald som slavinde for min Herre. Som en kvinde for min mand.

Der er kommet mening i tingene. Jeg vidste det. Der er kommet lys i det sorte hul.

Akkurat nu, et par uger før ferien. Lige tilpas til at have tid til at kunne planlægge tilstrækkeligt.

Sådan sker tingene i mit liv. Sådan pludselig. Uden varsel, men dog med varsel. Jeg kan, jeg ved jeg kan.

Jeg har ikke altid forstået meningen med alt. Men det gør jeg nu. Der er opstået en helhed. Billedet er på plads. Kun små brikker mangler, men billedet er tydeligt.

Skriv en kommentar

Filed under tanker om livet

Skriv et svar

