Et lille pift…

Ja, det er rart med et lille pift fra dem som jeg holder øje med men dog ikke kender.

Og så kommer der et lille pift fra mig…

Vi har travlt, Herren og jeg. Meget travlt. Som jeg har nævnt flere gange så har Herren og jeg mange fælles interesser. Gamle og nye. Hans interesse for mine interesser er vågnet og omvendt. Og jeg tør sige at meget af det optager os hver dag. Hver eneste travl hverdag hvor der også skal arbejdes.

Vi går igennem tykt og tyndt sammen. Vokser sammen. Bdsm ‘et er i dvale men optager Herren stadig, mere end det optager mig. Jeg følger Ham bare. Vores begyndelse sammen har taget en drejning som er mundet ud i hudløs ærlighed. Ned i dybden, hvor kærligheden gror. Hvor vi bliver dybt afhængige af hinanden, med den dybe menneskelige respekt.

Hver eneste dag vågner jeg og glæder mig over at vågne ved Hans side i vores dejlige smukke seng. Jeg glæder mig til at se Hans ansigt glæde sig over mig. Det skinner ud af Ham. Og jeg elsker Ham for det.

Vi har planer her og nu og langt frem. Hver en detalje er vi enige om, som var vi groet sammen. Hver en lille skygge mærkes og kræver forklaring.

Vores historier sætter præg på os og vores forhold som gør det særligt og unikt. Vores fælles ansvar er hinanden. I denne her glæde over at eksistere i stunden. Det er lige som alt har sin mening som giver ro.

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

