Lidt fuldesnak ;)

Det er lang tid siden at jeg har skrevet sådan rigtigt her på bloggen. På en måde synes jeg at det er en slags mundkurv jeg har fået på. 

Jeg ved godt at det lyder helt utroligt, men Herren, som iøvrigt er min soulmate, udvikler sig i forhold til mig og jeg  “of course” udvikler mig i forhold til Ham.

I øjeblikket har vi “én” bestemt interesse som vi udøver til dagligt, hver time…med hammerslag…

Vi producerer, vi udøver, vi eksperimenterer, vi betaler, vi udøver strategi og ikke mindst vi bruger vores fælles intelligence til at nyde og have det sjovt her i livet. Vi opretter et lager af ting og sager som vi så afvikler på en sjov måde. 

Sexlivet er det helt bløde vaniljesex-agtige. Dejlige våde og bløde og frække. Hmm… sådan en gang i mellem. Et par gange om ugen. Jeg er begyndt at overlade det helt til Ham, hvornår det skal være. Jeg er altid parat, blød, varm og våd. Og selvfølgelig liderlig. Han gør mig liderlig. Hans udseende, Hans måde at være på og hele Hans væsen.

Tanken…en gang i mellem…giver mig et ekstra…og Ham sikkert…men vi har lige som sat det i bero…

Og så lever vi på en måde som ligesindede, med Ham som min Hersker. Han næres af mig. Som jeg næres af Ham. Svært at forklare, men det er dejligt.

Han er dejlig. Han er smuk. Og Han er min Herre. Jeg elsker Ham. 

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

