sådanbarenoge…

skal man være intellektuell…eller skal man bare være…

Livet har sine stunder…

Og sine områder…

og alt muligt andet…

Det er umuligt at forklare. Forklare hvordan man har det. Men jeg glæder mig. Jeg glæder mig over at være mig. Jeg glæder mig over at jeg har haft mit liv, og kan forhåbentlig have det fremover.

For mig, i min alder, gælder det om helbred. Det sørger jeg for. Så længe jeg ikke falder i “biograf slikposen” som jeg sagtens kan luske på mange dage senere.

For mine søde og meget ærlige faste læsere, så vil jeg afsløre her at vores “yndlings by” er Berlin. Vi har været der 5-6 gange hvert år. Og vi skal der hen om 4 dage. Vi kender byen “til den nærmeste detalje” som betyder at vi har besøgt byen i temaer, som Herren har bestemt. Vi er nu inden for det “kunst” området, der hvor vi bevæger os i Dk.

Nu har Herren påskeferie. Jeg vil hver eneste morgen vække Ham med min våde bløde og meget liderlige mund. Jeg vil lade min bløde tunge lege med Hans glans…ja…ja…ja…Han har lært mig teknikken dengang…link kommer senere…;)

Nåh men…hold kæft…for dem som er nybegyndere…så hold ud…det gælder om tillid…

Ok…

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

