Mærk verden

Den bog kan jeg ikke finde i mine boghylder. Jeg han finde “person på en planet” men ikke ikke Mærk Verden. Gad vide om jeg har lånt den ud på et tidspunkt. Det er måske ligegyldigt…

Vi har alle sammen forskellige værdier…og meninger…om livet…hvis min fisse skulle udstilles…så var det fordi min Herre ville det. Men det ønsker han ikke. Han synes måske at jeg er blevet for gammel…eller fordi jeg er blevet Blondine…det er jeg faktisk…jeg er ikke længere mørkhåret…men en dejlig varm blondine…

Ja…ja…come on…oh my god…what a wonderful live…

Med eget cvr..det manglede også bare, med alle de kompetencer…

men jeg mærk verden…hvor er den henne? So what, jeg har dog læst den og så ka´ jeg låne den på biblio hvis det er …

Men nu er jeg inde i en ny periode i mit liv. MIn ansættelse ophører snart…tror jeg… og derfor starter jeg min eget. Jeg har forberedt det i lang tid. De ydelser jeg vil sælge. Hm… det skal nok gå… helt sikkert…jeg har mit intellekt…

Der skal bare tjenes penge nok til at…ha ha…imødekomme…ja…

Jeg er heldig, meget heldig at jeg har alt det jeg har…

Men jeg lover jer…at der vil komme nogle frække beretninger…men inden vil jeg skrive nogle noveller… ha ha

Tak mine dejige læsere. ‘

Kærlig hilsen Hara

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

