Så snakker vi videre…

Før i tiden elskede jeg at lave mad, men det gider jeg ikke nu. Nu laver jeg nem mad. Jeg smager noget nem mad til, eller laver noget der kan spises til 2-3 dage ha ha…Yes…

Min Herre ser på Klovn i øjeblikket imens jeg skriver…han griner…

Det er også fint, fordi han synes sikkert uden at have fortalt mig det, at det er svært, trættende, belastende eller måske udfordrende at have en samleverske som ikke er dansk. Hmm….Ikke fordi jeg er så langt fra det danske…men…I don´t know…

Faktisk består en del af mit daglige arbejde i at styrke andre menneskers selvværd. Ikke deres selvtillid, men selvværd…så tænker jeg…oh my god…hvor er det her…ja at være dansk eller noget andet…skal jeg så fortælle hvem jeg er…

Måske…Jeg er en… kvinde som fylder 60 år snart. Blond og smuk…ja tak…

Så mine kære læsere, jeg aner ikke om i gider i det hele taget at læse hvad jeg skriver. Denne her verden er så interessant og sjov.

Hara, lille haraslave er der stadigvæk. Det er fantastisk. At være sig selv, og være et menneske med sine styrker, ønsker, lidenskaber og ikke mindst sine svagheder. Svagheder bliver lige pludselig styrker. Det kan de nemlig godt være noget der gør os særlige og måske noget specielt menneskelige.

Mine læsere, ved i nu hvor jeg er henne? Alt er relativt…bare elsk livet…elsk dig selv… og elsk andre…så skal det nok gå.

Kærlig hilsen fra Hara

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

