Snakkehjørnet…

Nåh men nu skal der snakkes og skrives…men det sjoveste er at der er humør…der er dansk humør…Vi kender jo alle sammen de sjove gutter der er så sjove…

Nå men ja, jeg er så træt af alt det trivielle. Så er der nogle der vil sige “og hva så” , men her til eftermiddag hjalp jeg Herren min med at slæbe vores sofa og vores øreklapstol ned til genbrugspladsen. Den plads som vi finder rigeligt til vores indtjeninger til vores loppemarkeder. Nåh, men så kørte vi med traileren til Lyngby for at hente en sofa som vi købte på nettet. En dejlig rød velør sofa som vi vil bruge i vores nye soveværelse som vi kalder Azimut. Vi har flyttet vores seng ind til stuen hvor alle bøgerne er. Smidt sofaen ud og en stol og købt en lille sofa. Ellers har vi kun gamle mahogni møbler i vores regi. Ja vi er nogle særlinge. Sex optager os ikke så meget mere, men andre ting. Men selvfølgelig er jeg stadigvæk min Herres slavinde. Og når han giver besked, så giver jeg ham et blowjob eller på anden vis tilfredsstiller hans behov. Det kan også være at lave en Levergryde…ha ha…jeg er faktisk god til at lave mad…ha ha…nåh ja men det var noget med at min far lærte mig det…ja og så er det smagsløgene…og det der med at studere kogebøger før i tiden…og så prøve sig frem…

I min starttid som “slavetøs” hi hi…ja ok …nu er jeg hvad…nåh men altså… så studerede jeg det… fordi i virkeligheden var jeg så forelsket i min Herre…og vi blev enige om at vi ville leve en anderledes verden…i form af Herre og slavinde. Nåh men dengang fandt jeg ud af at …at Herren var en som var lidt blød og ønskede at være stærk…og at slavinden var stærk og ønskede at være svag…Mit intellekt kunne ikke rigig acceptere dette…men ok…nu lever jeg med min Herre og jeg er den stærke…sorry…men Han dominerer mig seksuelt. Altid. På trods af at jeg skal tage initiativ for at der skal foregå noget i det hele taget.

Dengang anklagede jeg min Herre for at være et Skvat…men nu har jeg jeg forstået mekanismen. Jeg elsker Ham af alt mit hjerte, selv om det er mig der styrer økonomien, og andre ting. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for hjælpe ham med at styre mig. Jeg vil lære ham det.

Sådan er livet. Jeg ville ikke have troet på det. Men på den anden side…alt er relativt…

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

